میگفت برام حرف بزن، صدات قشنگه خندهام میگرفت و میگفتم کجاش قشنگه آخه! میگفت تو نمیفهمی ؛ یه فرکانسی داره که هرکسی نمیشنوه میگفتم مثلا چه فرکانسی سرشو میزاشت رو شونههام میگفت حرف بزن صدات پر از فرکانسِ آرامشِ . . تو بودی عاشقش نمیشدی :) 🌼💙️
آخرشم ؛ یکی میاد تو زندگیت نه بلده شاملو بخونه نه شبا لالایی بگه خوابت ببره نه سیکس پک داره نه شکل خاصی فقط تُ کنارش حالت خوبه تو رو میفهمه نمیزاره غم توی اون دلت بمونه آره ! عشق این شکلیه !! ️