به کاکتوس که زیاد آب بدی، خراب میشه؛
حکایت محبت کردن به یهسری از آدمای زندگیمونه :)
️
It's the same story of being kind to some people in our lives.
جواب خوبیام خیانت نبودرفیق 🏙
️
I don 't know how to repay you ☁️
غمگین ترین لحظه زندگیم اونجایی بود که
بدون هیچ امیدي با دلی شکسته
بهش گفتم : باشه برو
ولی تو قول داده بودي..💜🥀!
⠀️
وقتتو اختصاص نده به جروبحث با مغزهای کوچیک!
❄️
ازماکهگذشت
امااگردرسرتهوایخداحافظیداشتی
ازهمانابتداسلامنکن..
لطفا!
دلیل حالِ بد آدما نباشید . .
️
don'т вe a вad reaѕon ғor people..
سکوت بهترین جواب در برابر آدمهای نادان است.
️
زندگی یک دروغ تلخه!️
🔮 ʟⁱᶠᵉ ᴡᵃˢ ᵃ ʙⁱᵗᵗᵉʳ ʟⁱᵉ!
╰━─━─━─━•◈•━─━─━─━╯
میگفت:امیدوارم هیچوقت به اونجا نرسی که یه روز به مهم ترین ادم زندگیت بگی:کاش هیچوقت نشناخته بودمت...!
️متاسفانه دشمنامون صداقت بیشترے دارن تا رفیقامون!!
️
𝑼𝒏𝒇𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚 𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒏𝒆𝒎𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆
𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅
آدما مثل نقاشي ميمونن ساده ها رو خيلي راحت ميشه رنگ کرد !🪄🕷️
شازده کوچولو گفت:چرا دیگه ندارمش؟ روباه جواب داد حتما بهش گفتی چقدر دوسش داری....
️تو بیخیالی ولی من...
عاشقتم هنوز شدیدا (=
- شیطون در جریان بود
که بعضیا آدم نیستن ،
واس همینه که سجده نکرد...
دو دقیقه بدردشون نخور
ببین چطور پرتت
میکنن دور...!
دردهای بزرگ، جز سکوت مرهمی ندارند🕯
️ᵍʳᵉᵃᵗ ᑭᗩIᑎՏ ʰᵃᵛᵉ ⁿᵒ ᑕᑌᖇᗴ ᵉˣᶜᵉᵖᵗ ˢⁱˡᵉⁿᶜᵉ
فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
سکوت معنی عشق است
معنی درد است
سکوت،پاسخ هر نارفیق نامرد است!
ظاهر چه اهمیتی داره!
وقتی باطن پر از
خط و خشه!
بعضیا جنبه ارتفاع رو ندارن،
انقد بالا نبریمشون...
چرا بعضیا انتظار دارن کارایی رو
در حقشون بکنیم که خودشون
در حق هیچ کس نکردن!
قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!
سگِ تنهایی
شرف داره به بودن
با این آدمای تو زرد...
دیگه زمونه رسیده به جایی که
رابطه ها شده مثل صندلی بازی،
غافل شی جاتو گرفتن!
دنیا پر انسان های #سگ نماس🖤′
️بموسا دوسش داشتم خدش گذاشت رفت 🖤′
️رُز کاشتَم وَلی فِکر نِمیکَردَم جاش کاکتوس دَراد!
️𝐼 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎 𝑟𝑜𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑐𝑡𝑢𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡'𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 -