تا میام فراموشت کنم ، میام تصمیم میگیرم دیگه از این لحظه به بعد بهت فکر نکنم ، تصمیم میگیرم دیگه خاطراتمونو مرور نکنم ، تصمیم میگیرم موزیکایی که برام فرستادی رو گوش نکنم و نرم سمتشون ، یهو نصفه شب وقتی سرمو گزاشتم رو بالشت و میخوام بخوابم یهو از یه جایی میای توی مغزم و وقتی به خودم میام میبینم چشمام خیسه و ساعتها گذشته از فکر کردن من به تو....️
چیکار کنم عزیزم؟ به زور بگم بیا دوسم داشته باش؟ به زور خودمو توو دلت جا کنم؟ به زور عشقمو فرو کنم توو خونت؟ نمیشه که. نمیشد یکمم تو تلاش کنی؟ دوبارم تو بخوای که من باشم؟ یه روزم تو از شدت دلتنگی نتونی تحمل کنی نبودنمو؟ نمیشد مثلا یبارم تو بشینی کنارم به خودت بگی خدایا این آدم چقد خوشگله. یبارم تو خودتو غرق کنی توو چشمام؟ میشد بخدا میشد. من اونقدرام بد نبودم. بودم؟ اونقدرام به درد نخور نبودم. بودم؟ نبودم.️