درسته ما دختریم اما امان از روی سگمان·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ 💔💔💔💔💔 ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
️
بد خواهاتو هاتو دوست داشته باش
اونا بزرگترین طرفداران هستن👌
☠قُّلــََِِبم دیگ واَُِِسَُ کـسِی ِسر ِخم نمّیُکنع حلعّ⦳✞😈🖐
️وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
آنچه به التماس آلوده است نمی خواهم،
حتی اگر زندگی باشد!
کسانی که تنها پرواز میکنن
قویترین بالها رو دارن🕊💚
𝕋𝕖𝕜 𝕓𝕒şı𝕟𝕒 𝕦ç𝕒𝕟𝕝𝕒𝕣ı𝕟
𝕖𝕟 𝕘üç𝕝ü 𝕜𝕒𝕟𝕒𝕥𝕝𝕒𝕣ı 𝕧𝕒𝕣𝕕ı𝕣𝄪
محکم بایست و
باز غمهات رو قورت بده
خودش به موقع "دفع" میشه:)
بــا شناخـت آدمـا از نـزدیڪ
یا زیرشـون خـط مـیـڪشـے یـا روشـون🌵💚
ꪩİ𝔫𝔰𝔞𝔫𝔩𝔞𝔯𝔦 𝔶𝔞𝔨𝔦𝔫𝔡𝔞𝔫 𝔱𝔞𝔫𝔦𝔡𝔦𝔨ç𝔞𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 𝔞𝔩𝔱𝔦𝔫𝔦 ç𝔦𝔷𝔢𝔯𝔰𝔦𝔫𝔦𝔷 𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 ü𝔰𝔱ü𝔫üྀ
"مثلدریاباش؛
اینهمهقتلکرده،یهباراعترافنکرده!"
منمیگم:ولکنبابا
مثلاَبرباش،هروقتدوستداشتی،ببار!
حرفتوبزن،
بگودوستتدارم
میخوامت
میمیرمبرات
هروقتدوستداشتی
غرورتوبراشلهکن🙂🌿|•️
هرگز با كسى كه دروغ هاى
خودش رو باور داره بحث نكن…
❰🍹🏜❱
Never argue with someone
.who believes their own lies
براى اونايى كه كور رنگى دارن رنگين كمان نباش...
️👑𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕒 𝕣𝕒𝕚𝕟𝕓𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣𝕓𝕝𝕚𝕟𝕕. . .
مگه من چقدر مبهم بودم که هیچکی منو نفهمید؟¿
️‹‹🎨📒›
بعضیا جنبه ارتفاع رو ندارن،
اینقدر بالا نبریمشون...
‹‹🎨📒›
𝘋𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘪𝘥𝘰𝘭𝘪𝘻𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 , 𝘵𝘩𝘦𝘺
.𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘢𝘤𝘪𝘵𝘺
همه ی حرف دلم با تو همین است که «دوست...»
چه کنم؟ حرف دلـم را بـزنم یـا نـزنم؟
•قیصر امینپور•
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ حالا بگو برنامـہ چیـہ ما گنـבشو בراریم...تو عین من نمیشے چون استایل گنگشو نـבاری...! ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
️هیچوقت از روی ظاهر قضاوت نکن...!
خار هم زیبا نیس اما وظیفهاش محافظت از گُلیه
که برای من و تو بیارزشترینه!
#خار #گل #زیبا #شهرزاد
منـ جنگجوی خوبی هستم، اما تو هـدفـ با ارزشی برای جنگیدنــ نیستی:cool:
"Vikings"
I'm a good fighter, but you're not a good target to fight
'
' کودَکِه درونم خیلی از شُماها مَرد ترهِ !'
گاهییهجورمیشکننتکهـ وقتیتیکههاتـو
بـهـممیچسبونییهآدمدیگهمیشی :)
یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
کاکتوس اگه اعتماد به نفس تورو داشت سالی یک تن هلو میداد 😏😐
️
حداقل من خودمم ، نه کس دیگه ای !
️
ما همینیم که هستیم
بالا نیستیم چون پرچم نیستیم
فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن…