آرامتر از آهو ، بیباک ترم از شیر :)🦌️
اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم😪😹
️اونی که گفتین بَده ته مرام بود، اونی که گفتین خوبه ته نقاب بود!️
کی میدونه ، شاید خواسته هامونو زندگی کردیم..,️
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﺁﺑﺮﻭ ﺣﯿﺜﯿﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ همه ی دوستام🤣😂🤣😂😂🤣😂😂️
? 별일 없지요
?어떤 음악 을 좋아해요 🐬
? 시간 있을 때 뭐 하세요🐬
️
سلام 🫨
چخبر؟
🐬چه نوع موسیقی را دوست دارید؟
🐬وقتی وقت دارید چه کاری انجام میدهید؟
من همون دختریم 😊که وقتی تو کوچه خیابوناراه میرم نمیگن این بامن بود🤐میگن کاااش بامن بود🤪😁بحله بحله مااینیم😜
️⊱⃟⃝ྀ͜͝⊰ ✦❮مَـסּ خُۅډَمۈ ميشٖڼآسَم، ڼيآزۍ بِهـ ڼَصيحَټاټۆהּ ڼَډاݛَ۾!؆😹🖕🏾🏴❯
️⊱͜͝⃟⃝⊰ ɪ۪ ᴋ۪ɴ۪ᴏ۪ᴡ ᴍ۪ʏ۪sᴇ۪ʟ۪ғ۪,ɪ۪ ᴅ۪ᴏ۪ɴ'۪ᴛ ɴٜᴇٜᴇٜᴅ ʏٜᴏٜᴜٜʀ ᴀٜᴅٜᴠٜɪٜᴄٜᴇٜs...📿📛
‹ جلوی آینه به خودت نگاه کن و بگو:
به بهترین جاها میرسونمت :)💜🪞›
تا خودمونو زیر پا له کنن...😕️
🤟🏼از خاکی میریم منت آسفالت نکشیم🤟🏼
️من به تو خندیدم
چون که میدانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی
پدرم از پی تو تند دوید
و نمیدانستی باغبان باغچه همسایه
پدر پیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندانزده از دست من افتاد به خاک
دل من گفت: برو
(ادامه پایین) ️
*دل من گفت: برو
چون نمیخواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را..
و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام
حیرت و بغض تو تکرارکنان
می دهند آزارم
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم
که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت
سویا: 0
رئالمادرید: 2👏🏻🤍⚽️
چقدر ضعیف و کوچکند آنهایی که وقتی اشتباه میکنند نه توانایی اقرار به اشتباه دارند نه قدرت عذرخواهی! اسمش را میگذارند غرور و به آن افتخار میکنند.!
️مِ̥̥ـ̥ـ̥ث̥ـ̥ـ̥لْ̥̥ بَ̥̥ـ̥ـ̥ر̥فْ̥̥ ز̥ی̥ـ̥ـ̥ب̥ـ̥ـ̥اٰ̥̥،̥ اَ̥̥مّ̥̥ـ̥ـ̥آ̥ سَ̥̥ـ̥ـ̥ر̥دْ̥̥❄̥✨
️اگه رفتنی هستی جای پاتو تو قلبم محکم نکن...
️🥀 ⃟▬▬▭••𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓸 𝓵𝓮𝓪𝓿𝓮, 𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓰𝓮𝓽 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓶𝔂 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽...𖣘
اومدم ارزو کنم خدا گفت بشین سره جات تو ارزوی خیلیایی
️یاد بگیریم اون چیزی که هستیم باشیم نه اون چیزی که بقیه میخوان...√
️🥀 ⃟▬▬▭••𝕷𝖊𝖆𝖗𝖓 𝖜𝖍𝖆𝖙 𝖜𝖊 𝖆𝖗𝖊, 𝖓𝖔𝖙 𝖜𝖍𝖆𝖙'𝖘 𝖔𝖙𝖍𝖊𝖗𝖘 𝖜𝖆𝖓𝖙▴♱
هر چقدرم به خودت برسی ولی بازم به من نمیرسی
️بگین من برگشتم😂🔪️
میفهمه عشق و دلتنگی برا ادمای بی ارزش کار مسخره ایه
میره به پوستش ، موهاش ، صورتش ،درساش،ورزشاش و کارای مهم اهمیت میده
آره گرل 🎀💅🏻️