ماندگارباش دلبر.. مایادگاری زیااد داریم...️ 5.0 ...والااا .........تادلت بخوااد شاخ تیکه دار لاتی لاشی بامعرفت
من با عاشق تو بودن، قلب خودم را شڪستم!️ 5.0 ɪ ʙʀᴏᴋᴇ ᴍʏ ᴏᴡɴ ʜᴇᴀʀᴛ 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗟𝗢𝗩𝗜𝗡𝗚 𝗬𝗢𝗨🖤 غمگین جدایی نامردی لاشی
خرشیدم خدشو میسوزونه واسه ما:)! :/ ولی ما ماه رو بیشتر دوص داریم:)! :/️ 5.0 غمگین تیکه دار حقیقت ادبی لاشی