همون که میگفت جز تو کسیو ندارم ...!! همون که دم از عشق میزد ...!!! همون که میگفت بی اجازه جایی نمیرم ...! پس چرا با یه خط دیگه مخشو زدم ...!! .
️خیلی جاها واسه حفظ روابط حرف نمیزنم و چقد خوب میشد که خودشونم اینو میفهمیدن که ریدن بهشون کاری نداره
️
یه سریام هستن تخصصشون اینه که شما رو از خوب بودنتون پشیمون کنن😏
️کم حافظه ترین ترین موجود دنیا "ماهی نیست" اون آدمیه که بهش محبت میکنی:)
️بیشتر از عاشق شدن با یه نگاه
به متنفر شدن با یه حرکت اعتقاد دارم 😒
کسایی حرف از اصالت میزنن که از نارنگی راحت تر لخت میشن :))
️اینترنت دیگه فضای مجازی نیست
شده کارگاه تخلیهی عقده :)
️ذات کثیفو نمیشه تمیز کرد، دستمال اعتمادتو بذار تو جیت تا کثیفش نکردی :)
️هرچی به آدما نزدیک تر میشی میفهمی درخششون به خاطر خورده شیشه هاشونه متاسفانه :)
️از رفتارت ناراحت نمیشم ، چون در حد لیاقتت رفتار میکنی :)
️رابطه ها طوری شده که تا هورمون ها به هم میریزن پیام میدن :)
️حرفا قشنگ، ذاتا لجن
حکایت خیلیاس :)
دختر خوبی بودم اما قبل از طُ
️مگه اینکه آشنا زمینمون بزنه، غریبه که ما رو بلد نیست :)
️از بس هیچی نداره، فخر میفروشه تا خرج روحش در بیاد.
️نمیدانم دنیای شما کثیف است یا چشمان من فاحشه
️دنیای ما پر از دست هایی است که خسته نمی شوند از نگه داشتن نقابها
️تو زندگیتون یاد بگیرین مال یه نفر باشین نه بیت المال
️اگه راننده زندگیت نباشی هرجا عشقشون کشید پیادت میکنن
️بعضیا مالکشون یکی دیگست مالیاتشو فقط ما میدیم😂😏
️صحرای نمک زار چمن زار نگردد
هر بی سروپایی وفادار نگردد!!!!
واسه کرونا هم درمونی پیدا بشه
واسه ذات کثیف یسریا پیدا نمیشه :)
اشتباه ما این بود...! اولین حس هامون رو با ادمای بی لیاقت تجربه کردیم:)🔗🖤
️مشترک مورد نظر زندگیمونم، در دسترس هَمست :)
️دست به عاشق کردنتون خوبه ،
حیف!
پای موندنتون لَنگ میزنه ...
دست به عاشق کردنتون خوبه ،
حیف!
پای موندنتون لَنگ میزنه ...