رفاقتو به جنس مخالف نفروشید.اونی که تا تهش باهاته ،اونی که همش حواسش بهت هست ،حالتو خوب میکنه ،بهت انرژی میده ،رو اعصابت نمیره فقط و فقط رفیقته.رلت دوست پسرت شاید ابدی نباشه ،شاید تا تهش نباشه ،شاید اصلا آدم زندگیِ تو نباشه ،رفیقتو نفروش بخاطرش ،رفاقتت رو خط نزن ،یه روز دوباره برمیگردی به همین رفیق و اون دیگه نگاتم نمیکنه یا این روز رو یادت میاره پس وقتی دو روزه رل زدی ، دو روزه تو رابطه رفتی ،رفاقتو فراموش نکن..️