تو اتوبوس شنیدم دختره میگفت نمیتونم به آدم های کچل اعتماد کنم !!
کاملا مفهموم بود براساس کدوم کچل این موضوع رو آنالیز کرده که به این نتیجه رسیده://
️
تو اتوبوس شنیدم دختره میگفت نمیتونم به آدم های کچل اعتماد کنم !!
کاملا مفهموم بود براساس کدوم کچل این موضوع رو آنالیز کرده که به این نتیجه رسیده://
️
ڪَڝې ڬِ عَـ ۾َ ڳُڌڜــٺ🚶🏻♀️ڊېڲِ ڼِمگَم ڍڑ ڳڌڜــٺ🎈 مِگم هـــــــڒے ڂڜ ڲڌڜــٺ🖕🏻☃️✨
️تریپ رنگی افکارجنگی یه مشت بنگی🖤🥀
️{• عصـلعـــن مـعـن کـیــع باشعــم ڪــع بخـــام در حـــــدع شـــماع لـــــاشـــی باشعــم😹👐🏿🌿✨🌪️•}
️سطح بلوغِ آدما رو هم تو عصبانیت میشه فهمید :)
️طرف با یکی یاره با بقیه هم اره اَدای پاکی هم داره
️توو دلم خونه نمونده واسه قلب بی ثباتت:)🎶❤
️کم حافظه ترین ترین موجود دنیا "ماهی نیست" اون آدمیه که بهش محبت میکنی:)
️گولَم میزد بیشتر اع هَمحِـ ول وآسم #فرشتس"🤍🍷✨"
️بعضیا دورمونـ زدنـ ولی ما فقط←نگاه کردیم →
️شـیرغران عشق آهو در دل داشت
آهو هوس سگ صفتان در سر داشت
حکایت خیلیاست :)
"می خوام یه مدت تنها باشم" دیالوگیِ که بوی رفتن آدما رو میده.....
️ذات کثیفو نمیشه تمیز کرد، دستمال اعتمادتو بذار تو جیت تا کثیفش نکردی :)
️دشت مان،
گرگ اگر داشت
نمی نالیدم،
نیمی از گله ی ما را
سگ چوپان خورده!
تواین زمونه زمین بخوری دستتو نمیگیرن عکستو میگیرن🌱🚶♂️
️مَنفَقَطناظِرعِناطِقِنُطقِنُقاط ِمُبهَممَناطِقِمَغزِمم...(:!
️یہ عڋه آڋݦ هــڛٺݩ...
ڪہ ݥیڤهݥݩ ، ݩڤهݦݩ
أݦا ݩݦے ڤهݦݩ ڪہ…
مإ ݦیڤهݦیݥ ݩڤهݦݩ ꙰٭