چرا خودتو میگیری، چرا انقد بی احساسی، چرا انقد مغروری، بدبخت تنها، یدونه دوستم نداره، بیچاره زندگی نمیکنه ک و.... این حرفا میتونه از گلوله تفنگ هم دردناک تر باشه،،،، این حرفا رسما طرف مقابل رو پودر میکنه، شاید بعضیا تنهایی رو دوست دارن، شاید بعضیا خودشونو نمیگیرن، مغرور نیستن، بی احساس نیستن شاید اون طرف آسیب هایی رو از مردم دیده که فهمیده بروز احساس خطرناک ترین چیزه، یا هرچیز دیگه ای... ️
هرچی بیشتر میگذره و بیشتر تجربه میکنم، ملاکهام واسه دوستیها (و نه روابط عاطفی) سادهتر (نه الزاماً آسونتر) میشه. الان دیگه بیشتر از هرچیز واسم «آدم خوبی بودن» مهمه. تعریفم هم براش کلاسیک و سادهست: صداقت، شفافیت، قابل اطمینان بودن، تواضع، سخاوتمندی و...️