جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند عشق یک طرفه / بهترین متن عشق یک طرفه [پیشنهادی]

1614 پست
متن های عشق یک طرفه گلچین بصورت بلند , تعداد 1,614 متن عشق یک طرفه به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند عشق یک طرفه / بهترین متن عشق یک طرفه [پیشنهادی]
شکست عشقی شعر عشق یکطرفه عشق یک طرفه عشق یک طرفه - جدیدها عشق یک طرفه عربی عشق یک طرفه انگلیسی عشق یک طرفه ترکی کوتاه عشق یک طرفه
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
دوست داشتم بهش تکست بدم بگم :
“ ببین، تورو نمی‌دونم ولی من دلم خیلی برات تنگ شده و هر لحظه توی فکرتم و اونقدر شدتش زیاد شده که هر چیزی و بهت ربط می‌دم و وقتی بیرونم همش حس می‌کنم الان می‌بینمت. نوتیف که برام می‌آد یا وقتی یکی زنگ می‌زنه می‌پرم رو گوشی فکر می‌کنم شاید تو باشی و شبم وقتی دو مین رویاهام با تو رهام می‌کنن می‌خوام بخوابم تا صبح هزار جور خواب راجب تو می‌بینم. میام یکم بنویسم بازم تهش می‌بینم به تو مربوط شد️
4.9
عاشقانه مهربانی دوستت دارم عشق یک طرفه زندگی
من کسیو ندارم براش مهم باشم :)
پین گوشیش باشم :)
عکس بک گرانداش باشم :)
یهو پیم بده بی مقدمه بگه دوست دارم :)
صبحا بگه هنوز بیدار نشدی؟ :)
تا دو دقیقه آف شم نگرانم بشه :)
من ندارم! ولی تو اگه داری مراقبش باش :)
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
یادته؟
همیشه بهم میگفتی تو بچه ای...!
منم دلم می شکست و میگفتم نه! نیستم...! حالا که فکر می کنم...!
میبینم حق با تو بود!
من خیلی بچه بودم.
مثل بچه ها واسه کوچکترین چیزها ذوق میکردم...!
مثل بچه ها دروغ بلد نبودم.
مثل بچه ها دلم پاک بود و وقتی میگفتم دوست دارم،
یعنی واقعا دوست داشتم...!
من مثل بچه ها دلم می شکست و مثل بچه ها دو دقیقه بعد می بخشیدمت و مثل بچه ها صبحمون با تو شروع می کردم...؛
آره من خیلی بچه بود️
5.0
غمگین دخترانه خسته عشق یک طرفه
من هیچوقت نمیخواستم ازت دور بشم، من آدم رفتن نبودم اصن من کجا و دل کندن از تو کجا؟ ولی خب تو هیچوقت بهم نگفتی نرو بمون، رفتارات و بی اهمیت بودنت نسبت به منی که از خودمم بیشتر دوستت داشتم برام سخت بود و نبودم رو ترجیح دادم...️
4.9
غمگین جدایی حقیقت نامردی عشق یک طرفه
مشابه ها
نوشته بود :
آدما فقط از کسایی که خیلی دوسش دارن توقع های نابجا دارن، توقع دارن پی‌امشونو زود سین کنه، همه ی حرفای دلشو فقط به اون بزنه، دلتنگیش فقط واسه اون باشه،بودن کنار اونو به خیلی جاها ترجیح بده،بیشتر زمانش مال اون باشه و همه ی اینا فقط واسه اینکه اون یه نفر با همه ی آدمایِ کنارشون فرق داره!و همه ی این بد خُلقیا بخاطر اینکه دوسش دارن واگرنه کسی که براشون اهمیت نداشته باشه نمیتونه آنقدر تحت تاثیر قرارشون بده.
4.9
غمگین بهترین ها حقیقت عشق یک طرفه
اره عزیزم، اگه می‌خواست می‌شد، چون فقط خواستن من مهم نبود، باید دوطرف بخوان. باید روح و جسم و تموم قلبشون برا هم باشه. اگه دونفر بخوان نشدنیا رو شدنی می‌کنن، راه طولانی و کوتاه می‌کنن، سرنوشتو عوض می‌کنن، برای هم تغییر می‌کنن، علاقه همه‌چیو درست می‌کنه عزیز من. همه‌چیو می‌تونستم بخاطرت درست کنم، غیر از نخواستن تورو.
~مخاطب خاص️
4.9
غمگین عشق یک طرفه
بعضی وقتا اینقدر دلم برات تنگ میشه انگار دیگه خودمو نمیشناسم هی از خودم میپرسم تو همونی بودی که قرار بود فراموشش کنی و بهش اهمیت ندی ولی تهش جوابم اینه که خیلی دوست داشتم...‌️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه
میدونی سخت‌ترین نوع دوست داشتن چیه؟!
اینه که تمام علایقش دستت باشه؛ بدونی از چی خوشش میاد؛ از چی بدش میاد؛ چیو دوست داره چیو دوست نداره؛ رنگ مورد علاقه‌اش چیه یا چه جور پیرهنی تو تنش قشنگ‌تره... اینه که حالت به حالش گره خورده باشه... وقتی ناراحت میشه تب کنی؛ وقتی خوشحاله بیشتر از خودش ذوق کنی براش... روز تولدش واسش آرزوهای خوب کنی؛ هر روز و شبتو با عکساش تو گوشیت سر کنی؛ ولی اون روح‌شم خبر نداشته باشه :)
#≺💜🍩≻░️
5.0
عاشقانه دوستت دارم عشق یک طرفه

کمبود ویتامین CH (چشمات) دارم .
کمبود ویتامین S (صدات) دارم .
کمبود ویتامین D ( دستات) دارم .
کمبود ویتامین H (حرف زدن باهات) دارم .
کمبود ویتامین L ( لبات) دارم .
کمبود ویتامین G ( گردنت ) دارم .
کمبود ویتامین N (نوتیف پیامت) دارم .
کمبود ویتامین B ( بوس بوسی ) دارم 🥹♥️️
4.1
عاشقانه عشق یک طرفه
وقتی قلبی رو عاشق خودت کردی...
وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی...
وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی...
وقتی وجودی رو به خودت گره زدی...
فقط امانت دار خوبی باش...!
ترکش نکن،تنهاشم نزار
اگ‌بری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،چه بی خدافظی،میمیره،بخدا میمیره...
نه اینکه نفسش قطع بشه،نه...
احساسش میمیره،مرگ احساس یه آدم بدترین مرگ‌دنیاست...💔🥲️
5.0
غمگین تنهایی عشق یک طرفه نامردی
آخرین نامه: تو به همون اندازه که خوشحالم کرده بودی، ناراحتم کردی و من تصمیم گرفتم نوشتن برای تو رو متوقف کنم. می‌خوام اعتراف کنم که تو بهم حس بدی دادی، گیجم کردی، باعث شدی فکر کنم آدم ساده‌ای‌ام، شاید هم پر از ایرادم و نباید مهربون باشم؟ ولی هیچوقت ازت نمی‌پرسم چرا. دلیلش رو نگه دار مال خودت. من میرم و خودمو تغییر میدم. برای بار هزارم بهم ثابت شد خوب بودن جواب نمیده. شایدم می‌ده و تو لیاقتشو نداری. نمی‌دونم.️
5.0
غمگین جدایی خسته عشق یک طرفه نامردی
روزی به خودت میای و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد.
هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیومدن تلاش کرد...
از یک جایی به بعد میفهمی که باید کنار اومد
با خودت، با نبودنش
با جای خالیش، با نخواستنش!
از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عشق یک طرفه...!)️
4.2
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه رها کردن عشق کنار آمدن با جدایی نخواستن عشق
آیا می‌دانستی مغز انسان در عشق یک‌طرفه همان مدارها...

عشق یک طرفه و تلاش بی‌نتیجه برای ماندن:

آیا می‌دانستی مغز انسان در عشق یک‌طرفه همان مدارهای اعتیاد را فعال می‌کند؟ دوپامین و اکسی‌توسین مثل یک ماده مخدر عمل می‌کنند و باعث می‌شوند برای کسی که به تو توجه نمی‌کند بیشتر بجنگی. این پدیده «فریب پاداش» نام دارد: هر بار که امید کوچکی می‌بینی، مغزت به‌خاطر همان پاداش احتمالی، ولع بیشتری پیدا می‌کند. اما نکته مهم این است که رها کردن این چرخه، نه شکست، بلکه بازنشانی سیستم پاداش مغزت است. سوال: آیا تا حالا برایت پیش آمده که بعد از رها کردن یک عشق یک‌طرفه، حس کنی واقعاً خودت را پیدا کرده‌ای؟

راهکار:

این جمله می‌گوید عشق یک‌طرفه با تلاش جواب نمی‌دهد. اما از دید روانشناسی، تلاش در عشق یک‌طرفه بیشتر برای شناخت مرزهای خودت است تا تغییر دیگری. شاید جنگیدن برای بودنش، در واقع جنگ برای خودت بود؛ تا یاد بگیری چه کسی را باید رها کنی.

تا میام فراموشت کنم ، میام تصمیم‌ میگیرم دیگه از این لحظه به بعد بهت فکر نکنم ، تصمیم‌ میگیرم دیگه خاطراتمونو مرور نکنم ، تصمیم میگیرم موزیکایی که برام فرستادی رو گوش نکنم و نرم سمتشون ، یهو نصفه شب وقتی سرمو گزاشتم رو بالشت و میخوام بخوابم یهو از یه جایی میای توی مغزم و وقتی به خودم میام‌ میبینم چشمام خیسه و ساعت‌ها گذشته از فکر کردن من به تو....️
5.0
غمگین جدایی خسته عشق یک طرفه نامردی
راج‍‌ب‍‌ چ‍‌ی‍‌زی‍‌ ک‍‌ه‍‌ روش‍‌ #ح‍‌س‍‌اس‍‌ی‍‌ ب‍‌اه‍‌ات‍‌ ش‍‌وخ‍‌ی‍‌ م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ن‍‌ و وق‍‌ت‍‌ی‍‌ ن‍‌اراح‍‌ت‍‌ م‍‌ی‍‌ش‍‌ی‍‌ ب‍‌ه‍‌ت‍‌ م‍‌ی‍‌گ‍‌ن‍‌ ب‍‌ی‍‌ ج‍‌ن‍‌ب‍‌ه‍‌ :)
ک‍‌اش‌ب‍‌ف‍‌ه‍‌م‍‌ی‍‌د س‍‌رد ش‍‌دن‍‌ای‌ی‍‌ه‍‌وی‍‌ی‍‌ت‍‌ون‌ ق‍‌ل‍ب‌ آدم‍‌و‌ب‍‌گ‍‌ام‍‌ی‍‌ده️
4.9
خیانت عاشقانه غمگین جدایی قهر عشق یک طرفه دلتنگی خسته نامردی حقیقت حاضر جوابی
من‌اونو‌دوست‌دارم‌حتا‌بعد‌از‌این‌سه‌هفته‌نبودش‌.
من‌اونو‌دوست‌دارم‌حتا‌وقتی‌کس‌دیگه‌ای‌رو‌دوست‌داره.
من‌اونو‌دوست‌دارم‌حتا‌الان‌که‌مال‌من‌نیست. ️
3.4
غمگین عاشقانه عشق یک طرفه دوست داشتن کسی که دوستت نداره دلتنگی برای کسی که نیست ادامه عشق بعد از جدایی
...

عشق یک طرفه بعد از جدایی:

من نمیدونم، نمیدونم الان دلیل گریه هام واس چیه، دلیل این حال بدم واسه چیه، دلیل این نگرانی ها واسه چیه، هیچی نمیدونم.. فقط میدونم این روزا از لحاظ عاطفی داغونم و فقط نیاز به تو دارم، فکر از دست دادنت، حس دیگه نخواسته شدن داره دیوونم میکنه. من از گریه کردن متنفرم ولی این روزا حدی داغونم که سر کوچیک ترین مسائل گریه میکنم، آره من خیلی از لحاظ عاطفی داغونم، خیلی..️
4.9
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
روزی‌‌که‌نباید‌بدونِ‌تو‌میگذشت،گُذشت!
شبی‌که‌نباید‌بدونِ‌تو‌صبح‌میشد،صبح‌شد!
چشایی‌که‌باید‌از‌ذوقِ‌دیدنت‌پرِ‌اشک‌میشدن،
از‌غمِ‌دوریت‌پرِ‌اشک‌شدن!
حرفایی‌که‌باید‌به‌تو‌میزدمُو‌،به‌دروُ‌دیوارِ‌اتاق‌زدم!
سری‌که‌باید‌رویِ‌شونه‌های‌تو‌میزاشتمُ‌،گزاشتم‌رو‌زانوهام!
قلبی‌که‌باید‌از‌‌شوقِ‌دیدنت‌ضربانِش‌میرفت‌بالا،
الان‌از‌استرس‌‌میره‌بالا!
خب؟‌‌الان‌‌چیشد؟‌این‌همه‌نبودی‌دیگه‌هم‌نباش..️
5.0
غمگین جدایی عشق یک طرفه
کاش میشد واس همیشه مال هم بودیم...
کاش میشد بغلت برا یکی دیگ نشه... 💔
کاش میشد اون حرفایی ک ب من میزدی ب اون نزنی...
کاش هنوز دوسم داشتی... 🖤
کاش نمیرفتی...💔
کاش میشد من بمیرم نبینم ت با یکی دیگ خوشی... کاش خنده هات مهربونیات عصبانیتت فق مال من بود...
کاش اون از من بهتر نباش...
کاش میموندی بخاطرم میجنگیدی... برا قصه هاس ولی کاش اینجوری میشد...
کاش عشق واقعی وجود داشت...🥲🖤

کـــ ــا ش🚬️
5.0
تنهایی غمگین جدایی سیگار عشق یک طرفه دلتنگی
من عاشق نبودم، تو عاشقم کردی
من دیونه نبودم، تو دیونم کردی
من افسرده نبودم، تو افسردم کردی
من قلبم نشکسته بود، تو شکستیش
من اصلا این نبودم تو این منو ساختی و تهش گفتی اینجوری دوست ندارم و نمیخوامت..️
5.0
غمگین بهترین ها خسته عشق یک طرفه نامردی
هر آدمی بالاخره یه جا دست میکشه...
از توضیح دادن !
از ثابت کردن ،
از تلاش برای نگه داشتن دیگران!
هر آدمی بالاخره یه روز عمیقا خسته میشه
مراقب آدمای صبور زندگیت باش...️
4.9
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
یه دیالوگی هم توی فیلمِ mother بود که ميگفت:
«تو هیچ وقت عاشقِ خودِ من نبودی،
عاشقِ این بودی که من این همه دوسِت دارم».
و چقدر آدما تو زندگیمون موندن، فقط به خاطر
اینکه دیگه هیچکس اندازه‌ی ما دوسشون نداشتیم️
4.4
عاشقانه روانشناسی عشق یک طرفه وابستگی عاطفی عشق به عشق دیگران چرا آدمها با ما می‌مانند
تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که دریافت عشق، همان...

دیالوگ فیلم مادر: عشق واقعی یا عشق به عشق دیگران؟:

تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که دریافت عشق، همان مسیرهای دوپامینرژیک اعتیاد را در مغز فعال می‌کند. یعنی ما می‌توانیم به احساس دوست داشته شدن معتاد شویم، دقیقاً مثل اعتیاد به مواد. این توضیح می‌دهد چرا گاهی در روابط ناسالم می‌مانیم: مغز ما به 'دوز' عشق وابسته شده، نه به خود شخص. آیا شما هم در رابطهای ماندید چون عاشق عشقی بودید که دریافت می‌کردید؟

راهکار:

این دیالوگ به زیبایی پدیده 'اعتیاد به عشق' را نشان می‌دهد. روانشناسان می‌گویند گاهی ما نه به خود شخص، که به احساسی که از دوست داشته شدن می‌گیریم وابسته می‌شویم. این نگاه می‌تواند به شناسایی روابط ناسالم کمک کند.

وقتی فهمیدی که اولویتش نیستی، وقتی فهمیدی که "تو" یکی از پررنگ‌ترین دلایل او برای زیستن به حساب نمی‌آیی؛ ادامه نده!
دلی که با تو نباشد، هزار سال هم که بجنگی، گرایش مطلوبی به تو نخواهد داشت و برای تو همراه نخواهد شد! امیدوار نباش، تقلا نکن، تحمیل نشو، کنار بکش! جایی که دوست داشته‌ نشوی، بمانی؛ با عمیق‌ترین حسرت‌های زمانه، پیر خواهی شد...
4.9
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه

#من از این #حرکتم متنفرم که
#عصبانیتم به اشک #تبدیل می شه..!


بعضی وقتا تنها چیزی که میتونه آرومت کنه صداشه‌
#ولی‌همونم‌ازت‌دریغ‌میکنه‌.💔.:)




#کارما میگہ:
قݪبۍ ڪہ دوسـ‌ټ داره رو #غمگین نکن!...
چون همون #قلب شاید دیگہ هیچوقت دوست داشتن رو یاد #نگیره:) 😅🖤

#چرا_غم_میخوری_از_بهر_مردن؟😅

#مگر_آنان_که_غم_خوردن_نمردن؟!

#برو_از_کنج_قبرستان_گذر_کن_ببین_آنان_که_مردن_با‌_خود_چه_بردن؟🥀🖤
💎💯💯💎️
5.0
غمگین خسته عشق یک طرفه لاشی
واق‍‌ع‍‌ی‍‌ت ای‍‌ن‍‌ع ک‍‍‌ه اون #ب‍‌ه‍‌ت ف‍‌ک‍‌ر ن‍‌م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌ع ام‍‌ا ت‍‌و ح‍‌ت‍‌ی وق‍‌ت‍‌ی ای‍‌ن‍‌و خ‍‌ون‍‌دی #ب‍‌ه‍‌ش ف‍‌ک‍‌ر ک‍‌ردی.!️
5.0
غمگین دلتنگی عشق یک طرفه
نمیدونم چجوری شد چیشد ک دل دادم ب یکی کسی ک حتی یبار بغلش نکردم اما دلم برا بغلش تنگ میشه بوش و حس نکردم اما دلم برا بوش تنگ میشه پسری ک حتی یبار از نزدیک ندیده بودمش شد یه آرامش توی زندگیم و من بهش میگم دورترین نزدیک من🤍✨️
5.0
عاشقانه دوستت دارم عشق یک طرفه
طرز خودکشی در هرکس ،منحصر به خودشه...!
یکی ، دیگه شیک ، نمی پوشه...
یکی ، دیگه آرزویی نمی کنه...
یکی دیگه به تحصیل ادامه نمی ده...
یکی دیگه به خودش نمی رسه...
یکی مدام ترانه های غمگین گوش می ده...
یکی دیگه از خودش ، عکس یادگاری نمی گیره...!
یکی محبت نمی کنه...
یکی دیگه محبت نمی پذیره ...!
و...
اینگونه است که اکثر آدم ها در ۲۰ سالگی می میرند و در ۸۰ سالگی دفن می شوند...!🖤

پائولو کوئیلو

4.9
Յուրաքանչյուրի ինքնասպանության եղանակը եզակի է...!
Մեկն այլևս նորաձև չէ...
Մարդն այլևս չի ցանկանում...
Ոչ ոք չի շարունակում սովորել...
Մարդն այլևս չի կարող ինքն իրեն գալ...
Մարդը շարունակում է տխուր երգեր լսել...
Մեկ ուրիշն ինքն իրեն հուշանվերային լուսանկար չի անում...!
Ինչ-որ մեկը չի սիրում...
Ուրիշ ոչ ոք չի ընդունում սերը...
Եվ...
Ահա թե ինչպես են մարդկանց մեծ մասը մահանում 20 տարեկանում և թաղվում 80 տարեկանում

Պա
غمگین تنهایی عشق یک طرفه خودکشی
روزی به خودت میای و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد.
هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیومدن تلاش کرد...
از یک جایی به بعد میفهمی که باید کنار اومد
با خودت، با نبودنش
با جای خالیش، با نخواستنش!
از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عشق یک طرفه..️
4.4
تنهایی جدایی فلسفی روانشناسی عشق یک طرفه رها کردن پذیرش تلاش بیهوده
این متن، با زبانی شیوا، به ظرافتِ پذیرشِ پایان یک ...

عشق یک طرفه: پذیرش و رهایی:

این متن، با زبانی شیوا، به ظرافتِ پذیرشِ پایان یک رابطه می‌پردازد. نکته‌ی قابل توجه، اشاره به این است که تلاشِ یک‌طرفه در عشق، نه تنها ثمری ندارد، بلکه نشان‌دهنده‌ی عدمِ سازگاری عمیق است. این مفهوم در روانشناسی به 'دلبستگی ناایمن' مرتبط می‌شود.

راهکار:

به یاد داشته باشید که عشق واقعی، متقابل است. انرژی خود را صرف روابطی کنید که در آن‌ها ارزش شما دیده شود. تمرکز بر خودسازی و یافتن شادی درونی، کلید رهایی از وابستگی‌های عاطفی است.

حسودی میکنم به کسایی که هرروز میبیننش ، هرروز دستاشو میگیرن ، هرروز باهاش حرف میزنن ، هرروز چشماشو نگاه میکنن ، هرروز توی بغلشون میگیرنش ، هرروز باهاش وقت میگذرونن و باهاش فیلم میگیرن و خیلی چیزای دیگه ، راستشو بگم دلم میخواد منم یه بار اینارو باهاش تجربه کنم .️
5.0
شاخ غمگین عشق یک طرفه دلتنگی ادبی