کودکی ده ساله بودم می شنیدم از پرنده&عشق میرود مث آب رونده((:
️بیلی ایلیش💚️
میگن کارما همه چیو برمیگردونه
ولی تو برنگرد!
باشه؟
وای از دل دیوانه پسندم(:
️
🐼
- بعضیآم بال ندآࢪטּ ولے قشنگ میپࢪטּ بآ همہ!😹➰
اونیو که دوست داری بزار کنار بچسب به اونی که دوست داره...
️-؛ همین تو را بس که من دیگر تورا آنطور که میدیدم ، نمیبینم ....
️
ڪاش جایه اینڪه ترك ڪنین درك ڪنین !!
𖤐⃟••𝐼 𝑤𝑖𝑠𝒉 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔
با فاصله ای امن که آسیب نبینی بنشین و فقط شاهد ویرانی من باش🖤🤍
️جرعتشو داری منو با زخمایی که هیچ وخ خوب نمیشن دوست داشتع باشی!؟
️مَن شیطآنَم طُ بآ فرشته هآت سَرگَرم بآش👽
️خدا میدونه،پاک و معصوم دوست داشتم🤍
️Allah biliyor,tertemiz sevdim
ون قلبمو شکست اما چشمامو باز کرد | |
️Он разбил мне сердце, но он открыл мне глаза! ا
یبار از طعمِ "لَبـــــت" چِشیدم یه عُمر شدم هواییت•
️راز زندگی عشق بود که در این کره ی خاکی هیچ گاه تجربه نشد....
️زمین گرده
آخرشم میوفتی بغل خودم..
بوسه های ما بیهوده بود شبیه بارانی که پای درخت خشکیده ای ببارد
️بین ما دوتا یه اقیانوس سکوته... و من دارم توش غرق میشم
️There is an ocean of silence between us… and I am drowning in it.