فهمیدیم نمیتونیم حلش کنیم، لاقل بیا نابودش کنیم🥀🖤️
4.7
Anladık halledemiyoruz, bari gel mahvedelim
بغلش نکردم...
نبوسیدمش...
زیر بارون باهاش قدم نزدم...
دستشو نگرفتم...
بهش دوستت دارم نگفتم...
نزدیکش نبودم ...
من فقط از دور دوستش داشتم و دارم 🙂💔
✨
ظلمِ شب را شانهی دلدار میباید، که نیست
👤 لیلا مقربی
مدامم مست میدارد
نسیمِ جعدِ گیسویت...
#حافظ 🌾
چه کرده ام که مرا پایمالِ غم کردی...؟
#خاقانی 🌾