تو این شبایی ک خیلی غمگینم کجاییپس...؟! مگنمیگفتی جز بغلت حق ندارمگریه کنم... مگنمیگفتی هروقت غم داشته باشمکنارمی... پس چرا دارم تو تنهاییو،سکوتو،تاریکی،اشک میریزم و ندارمت...!🖤🥲️
خودت میدونی کیو از دست دادی کسی که برات جونشم میداد کسی که از گل نازک تر بهت نمیگفت کسی که تمام وقتش برای تو بود کسی که تورو از خودش بیشتر دوست داشت کسی که ب.گا رفت بخاطرت کسی که واقعا عاشقت بود و تظاهر نمیکرد...!🖤️