*درگیر عشق یه طرفه شدن مثل این میمونه که تو بری وسط یه جاده قلبتو توی دستات بگیری و جلوی یه کامیون وایسی به امید اینکه ترمز کنه،ولی اون کامیون هیچوقت تورو نمیبینه.. هربار بیشتر لهت میکنه هربار بیشتر از روت رد میشه و تو هربار بیشتر میمیری:)!..*️
هرچه گفتم ز عشق گفتی ندارم باور بی وفا گذشتم ز جان باز نداشتی باور دیدمت با دگران چه خوشحال بودی اما در دل گفتم ای کاش با من بودی شد سهم من ازین عشق درد و حسرت مال رقیبان شدی چه آسان و چه راحت! #چه٫آسان:)))️