اعتقاد شدیدی به کارما دارم
هر کی دوسم داشت رو از خودم دور کردم چون نمیتونستم باهاش باشم...
واسه همین از روزی که عاشق بشم میترسم!:)️
هر کی دوسم داشت رو از خودم دور کردم چون نمیتونستم باهاش باشم...
واسه همین از روزی که عاشق بشم میترسم!:)️
3.0
غمگین فلسفی عشق یک طرفه کارما