ای بازگرداننده ی از دست رفته ها.
"يا رادَّ ما قَدْ فاتَ"
ای بازگرداننده ی از دست رفته ها.
"يا رادَّ ما قَدْ فاتَ"
كتمان دلتنگی بند آمدن نفس است...
"اِخفاءاِلاشتیاق؛اِختناق"
«مْا وَدعک ربُک »
یعنی خدات ترو رها نکرده ...
و أمرُ الله ڪله خیر
وهرچهاوامرکند
تمامأخیراست ...
ترجمه : واگر چیزی آرزو کردم آن هم فقط توبودی ک ارزویت کردم❤️
️" وإن تمنيت شيء ، فأنت فقط كُل ما أتمنى "
عجیب این است که اشکها از آب هستند
اما نشان دهنده آتش سوزی درونند ..
أَلغَریب أن یکون الدمْع ماءا
لکِنّه یدل علی حَریق فِی الدّاخِلْ!