عـا مـنی ک باخت نمیدادم ب اون چشـای لعـنتیـش بد باختـم!️
4.9
عاشقانه بهترین ها خجالتی روی یه دیواری نوشته شده بود: خیلی سخته دوسش داشته باشی و نتونی بهش بگی:) زیرش نوشتم :«من گفتم چیشد؟ :
️مثه مدادسفیدی عم ک وجود دارع ولی حضورش حس نمیشع...(:🙂😕💔
️