شڪستو قبول میڪنم، اما هیچوقت دست نمیڪشم !
️
و گویی برای خاطرات،
قلبی است که جز در شب نمیتپد!
«و کأن للذَکریاتِ قلباً لاینبضُ الا لیلاً»
امشب شب تولد من است ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض
️شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست
️نِصـفِ شَـب،بـی مَح دَرد دارِ دِلِـت . . !🤙
️روز مطلق کن شب تاریک را...
️•کُجآ میرے اِے شِبـ فَردآ هیچـ خَبَرے نیصـ ♛...•
️