این جمله خلاصه ای از اتفاقات زندگیه منه . اتفاقاتی که منو کلی درگیر خودش میکرد و به خودم میومدم میدیدم دارم سر چیزی ازت میشم و تاوان پس میدم که نه توش نقش داشتم نه مقصرش من بودم . ولی همهی بارو مسئولیتش رو دوش من افتاده بود . حقم نبود اما چاره ای نداشتم باید ردشون میکردم . . .️
*اولین نفری که زمینم زد خودم بودم، وقتی که همه رو مثل خودم بی کلک دیدم، وقتی که همه رو مثل خودم صاف و ساده دیدم، ولی خیلی طول کشید تا بفهمم، ذات آدما باهم فرق داره. ️
مدت هاست من را گم کرده ام دیگر من را پیدا نمیکنم نمیدانم کجا رفته است و کی باز میگردد اما میدانم از رنج هایی که برد رفت و تا خوب نشود باز نمیگردد حال نمیدانم بدون من چه کنم️