هر چی شب تاریک تر باشه
ستاره ها پُر نور تر میشن...:)
بخند که جهان با اندوه تو
دگرگون نمیشود...
اونی برندس که داره لذت میبره
از هر چیزی که هست...🖤🍃
تو خوب باش!
اونی که فهمید پیشت می مونه...
اونی که نفهمید بعدا دلش واسه خوبیات تنگ میشه:)
👻🖤
کارما میگه:
زخمی که مرا زدی تو را خواهد کشت...:)🌏🔄
گویند که چون میگذرد؛ هیچ غمی نیست!
اما به والله، همین درد کمی نیست....
آنچه در فهم تو آید...
آن بود مفهوم تو...
تو چرا وقـتی دروغ میگی
و من لبخــــند میزنـــم…
فکـــــر میکنــی من خـــــرم؟
خوب یه بارم فکــــر کن دارمـــ بـــه
خریـــــــــت تو لبخــند میزنــــم!!
آﻧﻘﺪﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﻧﮑﻨﯿﺪ !
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﻋﺮﻭﺱ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ …
ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﯽ
ﮐﻮﺩک ﺭﺍ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐـــﻮﺩﮐــﯽ ﮐﻨﺪ ! . . .
در کودکی شوق دگر بود
خیالم زین حوادث بی خبر بود
کاش اونایی کہ قرار نیست مال ما باشن هیچوقت وارد زندگیمون نشن.
️استخوانهای شانه،
باقی مونده از بالهایی
هستن که یه شخص داشته : )🕊💛
️
که این همه می میریم؟️
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ˙ ˙هــر کس ..
یـا شب میمیـــرد ،
یــــا روز ..
مـــن ؛
شبـانــه روز !٠• ⌛
-حسین پناهی️
بی دغدغه فردایی که آمدنش را هیچ تقویمی تضمین نکرده است️
درختها از مردمان
خرّم ترند...
-سهراب سپهری️
میشود؟
ای کاش بشود️
کاش تو غصه هامون مو باشه دیگه نخوریم.
️بعد از این همه بارون خون،بلاخره رنگین کمونم پیداش میشه🌈
️After all this rain of blood, the color of my commune is finally found 🌈
حتی اگه از صفرم شروع کنم بازم به باختن فکر نمیکنم😏💪
️Even if I start from scratch, I still do not think of losing