یه دیالوگ تو یه فیلم ‹ ولنتاین غمگین › بود که میگفت :
◞میدونی اون با همه فرق داره! یه جوریه، یه احساس خاصی بهش دارم، شبیه هیچکدوم از حسای که تا حالا داشتم نیست
مثل وقتیکه صدای آهنگی رو میشنوی و ناخودآگاه میره تو تمام وجودت و دوسش داری◟
به نظرم این قشنگ ترین توصیف برای دوست داشتنه . . .🙂❤🦋
"فندوق خانوم "️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم حقیقت
من از عهد آدم🚶♀️🚶♂️، تو را دوست دارم😌
از آغاز عالم🌏، تو را دوست دارم😌
چه شبها🌑من و آسمان تا دم صبح🌌
سرودیم نمنم🌧، تو را دوست دارم😌
نه خطی، نه خالی! نه خواب 😴و خیالی💭
من ای حس مبهم👀، تو را دوست دارم😌
سلامی صمیمیتر🫂 از غم🥺 ندیدم
به اندازهی غم😖 تو را دوست دارم😢
بیا تا صدا از دل❤ سنگ🪨 خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم😌
جهان🌏 یک دهان شد همآواز 🎼با ما👫
تو را دوست دارم😌🫀، تو را دوست دارم😌🫀️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
میدونیخیلیبهتنیازدارم؟!بهآغوشت،بهصدات،بهنگاهت،
بهدستاتمننیازدارمبهحرفزدنباهات
مننیازدارمبهلوسشدنکنارت،من نیازدارمبهکلیگردشکنارت
مننیازدارمبهتمیفهمی؟!
بیمخاطب:
:)🫂🫀️
5.0
شعر دوستت دارم
نمیتونم توصیف کنم، نمیتونم توصیف کنم که چجور دیدنت باعث میشه وجودم پر از پروانه های رنگی بشه، یا نمیتونم بگم که شنیدن صدات از پشت تلفن چه ارامشی رو به وجودم تزریق میکنه، و گاهی وقتا با خودم فکرمیکنم که شاید تو بتونی دوای هر دردی از من باشی، چون بودنت کنارم و هر چیزی راجب تو میتونه هر دردی رو برای چندین ساعت خنثی کنه و از یادم ببره.💙️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم حقیقت آرامش
میدونی سختترین نوع دوست داشتن چیه؟!
اینه که تمام علایقش دستت باشه؛ بدونی از چی خوشش میاد؛ از چی بدش میاد؛ چیو دوست داره چیو دوست نداره؛ رنگ مورد علاقهاش چیه یا چه جور پیرهنی تو تنش قشنگتره... اینه که حالت به حالش گره خورده باشه... وقتی ناراحت میشه تب کنی؛ وقتی خوشحاله بیشتر از خودش ذوق کنی براش... روز تولدش واسش آرزوهای خوب کنی؛ هر روز و شبتو با عکساش تو گوشیت سر کنی؛ ولی اون روحشم خبر نداشته باشه :)
#≺💜🍩≻░️
5.0
عاشقانه دوستت دارم عشق یک طرفه
من میشم اون بوسه ای که رو اشکات میخوابه.
من میشم اون لبخندی که کنار لبت میشینه.
من میشم اون بادی که تو موهات میرقصه.
من میشم اون خواب قشنگی که یادت میمونه.
من میشم اغوشی که دردات فراموشت بشن.
من میشم یه پناهگاه واسه تو تا یادت نره که هنوز زنده ای.
یادت نره من اینجام و تا وقتی که من اینجام از هیچی نترس . . :)!🫂❤️🩹️
4.9
عاشقانه دخترانه آرامش همسر دوستت دارم
به 7 زبان مختلف دنیا سیوش کن عشق من :🫶
انگلیسی : My love
اسپانیایی : Mi amor
ترکی : Aşkım
روسی : Моя любовь
آلمانی : Meine Liebe
کرهای : 나의 사랑
فرانسوی : Mon amour️
4.9
عاشقانه دوستت دارم
ترکی: Seviyorum
ایتالیایی: تیامو
انگلیسی: I love you
چینی: woal
فرانسوی: jamie
عربی: اَنا اُحبکٔ
کره ای: Salanghaeyo
آلمانی: Glosbe
فارسی: دوست دارم!
آخه دیگه به چه زبونی بگم دوست دارم؟
دل من الان تورو میخواد..🫠🧸:)️
4.9
عاشقانه دوستت دارم حقیقت دلتنگی
⪻مینویسم برایت دوستت دارم:)
تو بخوان دلیل تپش قلبم؛
مینویسم برایت دوستت دارم!¡♾
تو بخوان آرامش قلب آشوب من؛
مینویسم برایت دوستت دارم
تو بخوان بی تو این
قصه من پایان ندارد :) 💍❤️•⪼️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
﮼باوركنخودشمنميدونهچقدقشنگميخنده🥺'💕!:)
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه
دِلَم هَمْچون تُنْگ بُلورین است که از عِشْق و مُحَبَت تو پُر شده.
پَس حَواسَت باشَد که این دِل تا روز مَحْشَر بَرای عِشْق و مُحَبَت تو می تَپَد❤️
شاید شاعر نباشم ،لیک عشق طُ با من کاری کرده است که اینگونه شاعر شوم☺️💫️
5.0
عاشقانه دوستت دارم همسر
کاش میتونستم بیام ببوسمت:)
کاش میتونستم بیام تو بغلت جمع شم و بخابم:)
کاش میتونستم هر موقع میرم بیرون ط باهام باشی:)
کاش میتونستم شبا کنارت رو تخت دو نفره بخابم:)
کاش میتونستم باهات آشپزی کنم:)
کاش میتونستم کنارت غذا بخورم:)
کاش میتونستم هر موقع حالم بد بود زنگت بزنم بیای با هم بریم دور دور:)
کاش میتونستم خریدهامو با ط برم:)
کاش میتونستم باهات زیر بارون قدم بزنم:)
کاش میتونستم بیام پیشت تا موهامو برام شونه کنی بباف:)️
4.8
عاشقانه غمگین حقیقت دوستت دارم دختر
بنظرم فاصله هیچوقت ی رابطه رو خراب نمیکنه..نزدیک بودن هم همینطور،وقتی ت دلت پیش ینفر باشه ی تیکه از خدتو یجای دیگ گذاشتی..
بقول شاملو:دل های ما ک بهم نزدیک باشد دیگر چ فرقی میکند ک کجای این جهان باشیم
دور باش اما نزدیک..!من از نزدیک بودن های دور میترسم️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
منو تنها نزار رو قلبم پا نزار 💝
به دیدن دلم فقط بیا یبار👩❤️👨
خودم قربونیتم یار جون جونیتم🙂
میون عاشقا منو نزار کنار 🫂
من اولین و آخرین خریدار اداتم
هنوزم عاشق لحظه دیدار چشاتم🫀💖️
4.3
عاشقانه دوستت دارم آرامش
تو! 🌕، ترکیبی از 4 تا هورمونی برام:دوپامین(هورمون پاداش و انگیزه💪)- اندورفین(مسکن طبیعی مغز💊،کاهش استرس 🎸و افزایش لذت⚡💟)- اکسی توسین(صمیمیت و عشق{معروف به هورمون عشق❤} )- سروتونین(والاترین هورمون شادی🔋،هنگام برقراری ارتباط بین انسان و قدرتی فراتر از وجود بشری{خدا:تویی برام✨} در مغز ترشح میشه)به همین قشنگی💞️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش درسی
ولی وارد رابطه شدن با فردی منطقی و پخته واقعا لذتبخشه!
بدون خیانت،دروغ،بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی.کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغه های کم اهمیت.میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.
️
5.0
عاشقانه حقیقت دوستت دارم
ده جمله ای که باید به پارتنرت بگی🫶🏾
تا قلبش اکلیلی بشه:
'با تو خودمو پیدا کردم
'خیلی خوششانسم که مردی مثل تو کنارمه
'عاشق وقتاییم که موهامو نوازش میکنی
' الان فقط بغلت آرومم میکنه
'مرسی که به نیازهام توجه میکنی
'قلبم فقط برای تو میتپه
' با خوشحالیت خوشحال میشم
'وقتی کنارتم آرامشم وصف نشدنیه
'تو منبع انرژی منی،وقتی باهاتم شارژم
'عاشق بوی عطرتم،مستم میکنه♥️
️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
ذوقی که وقتی نوتیف پیامت رو روی گوشیم میبینم دارم، ویسای چند ثانیهای که بارها گوششون میدم، صفحه چتی که تا الان هزاران بار بالا و پایین شده و دیگه از حفظمشون، اخلاقهایی که از روی طرز چت کردنت یادشون گرفتم، پیامهای ابراز علاقت که هر بار برام تازگی دارن و با دیدشون قلبم میلرزه، تو برای من حتی از پشت این گوشی پرستیدنیتر از این آدمهای واقعی هستی.️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
من عاشقت شدم! عاشق تویی که مث یک تیکه کیک شکلاتی خوشمزه میمونی، بهت علاقه پیدا کردمو تورو مانند دختر خودم همونقدر بغلی و دوست داشتنی دیدم.. تو شدی بهترین کسی که پشت و پناه منه، شدی همه ی وجودم ، شدی تنها کسی که میتونم بهش اعتماد داشته باشمو تا همیشه ی همیشه بهش عشق بورزم..
💙💙️
4.9
عاشقانه تیکه دار دوستت دارم حقیقت عشق یک طرفه
.
جانانَم از مَن نَپرس
که چِقدر دوستت دارم
اینجا در قلبِ مَن
حَد و مَرزی برای حضورِ تو نیست
خواستَنت تَمام شُدنی نیست
عشق من تو هر لحظه
خواستَنی تر میشَوی
تو تِکرار نمیشَوی
این مَنم که وابَسته تَر میشَوم
زندگیم بِمان برایَم تا ابد ♥💍
️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم ادبی
شیرینی کام تلخ من باش و بیا،
در خلوت شب نور دلم باش و بیا!
با امدنت جان دگر ده به دلم،
ماه شب تاریک خودم باش و بیا!
شب بی تو و یاد تو چه سخت میگذرد،
در سکوت فریاد دلم باش و بیا!
درد دل من بود و نبود تو شده،
ای تو همه بود دل من باش و بیا!
ای خنده ی مستانه ی من ماه دلم،
در برکه دل ماه شبم باش و بیا!
من روی تو را به صد پری رو ندهم،
ای تو که پری و دل نوازی تو بیا!
- طبیب️
4.8
شعر عاشقانه بهترین ها دلتنگی دوستت دارم حقیقت
میدونسی زیباترین خنده های دنیا خنده هاته!....🥺
ُط بخند اگ حتی زیر خاکم باشم باز به خنده هات میخندم....🤍🧷
#.م.تا.ن.ویا️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
ذوق چشات از ستاره های آسمونم'قشنگ' تره🌌💞
⠀️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
نباید یادت بره که تو کیوت ترین و دوست داشتنی ترین آدم تو زندگیِ منی
من دیوونه اون مژه های بلندتم
دیوونه موهای فرفری نازت
اون خنده هات که قند تو دل آدم آب میکنه
و صدات که حالمو خوب میکنه.️
4.8
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم زندگی دلتنگی
مشترک گرامی!
ضمن عرض سلام و شب بخیر
از آنجا که شما دُردانه ی قلب من هستید
و من جانانه عاشق چشمان زیبای شما هستم
تقاضا دارم هر چه سریع تر
خود را به بغل بنده رسانده
و چندین بوسه عمیق مارا مهمان کنید
با تشکر فراوان
″ همون دیوونه ی همیشگیت ″ :)))🙏🥰️
5.0
عاشقانه مهربانی دوستت دارم
مُسکن درد و مرض هام
فقط مچاله شدن تو بغلت❤️
️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
یادت نرود...
هر صبح برای خودت ...
صدقه کنار بگذاری...
تمام شب را ...
به چشمانت فکر می کردم،
زیادی به چشمم آمدی...
می ترسم چشمت زده باشم 🧿🤍
️
4.4
عاشقانه دوستت دارم همسر
انقَـב بَـבَم میاـב
وَقتے از یِکے خُوشَم میاـב بَقیـہ هَم باهاش خوُبَن
نِگاش نَکن خُب اون مالِ مَنه🎧💕🌿✨
️
5.0
عاشقانه دخترانه دوستت دارم