یجا خوندم که موقعی که برف میباره همه جا ساکت میشه چون دونه های برف امواج صوتی رو جذب میکنن،
میدونی من فکر میکنم آدمی هم که دوسش داری مثل برف میمونه وقتی میاد دیگه هیچ صدایی نمیشنوی و چشمت دیگه هیچ جا رو نمیبینه فقط و فقط همون آدمو میبینی و توش غرق میشی⛓️♥️☃️
️
5.0
عاشقانه برف دوستت دارم شاد
عشق یک قلبه تویِ دو بدن:)🫀🤍
️
5.0
ᴏɴᴇ ʜᴇᴀʀᴛ ɪɴ ᴛᴡᴏ ʙᴏᴅɪᴇs
عاشقانه زندگی دوستت دارم
این عکسایی که یهویی گرفته میشَن رو دیدی؟!
دیدی چقدر قشنگِ و جذاب و بانمک میشن
و غافل گیرت میکنن همون عکسای
یهویی؟! دقیقا ' تو' رو مثل همون یهویی'
اتفاقایِ خوبی ک آدمو به ذوق میندازه دوست دارم : )! . .
مثلِ یهویی بغل کردنت .
یهویی غافل گیر کردنت .
حتی یهویی خندیدنت، ک وقتی میخندی،
قند تو دلِ من آب میکنی .بزا ساده بگم کلا
هر چیزه یهویی کِ وابسته به 'تو' باشه رو
دوست دارم.تو همون اتفاقِ خوبِ یهوییِ زندگیِ منی 🫂️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم حقیقت ادبی
در وصف چشم های تو چه گویم؟
بگویم شدی روح و تنم.
بگویم شدی عمر دوباره ام
میخرم سختی اش را به جان،من تا پای جانم با تو ایستاده ام:)
صدایت شد مورفین هرچی دردِ بی درمون.
لبات جامِ شراب،گیسویت همچو موج دریا
بعد از خدا خالقِ من تویی
(🎀Taghdimi)️
4.0
عاشقانه دخترانه دوستت دارم ادبی آرامش
یه واژه کُردی هست به اسم ‹ هوژین ›
یعنی زندگی بخش . .
یعنی کسی که با اومدنش زندگی رو دوباره تازه میکنه
چقد قشنگ بود اومدنت
که با عوض کردن زندگیم شدی
هوژینِ من : )!
️
4.9
عاشقانه شاخ حقیقت آرامش دوستت دارم
سیدمرتضیآوینی❤️
زمانهعجیبیاست!
برخیمردمان،امامگذشتهراعاشقند،
نهامامحاضررا...
میدانیچرا؟؟؟
امامگذشتهراهرگونهکهبخواهند؛
تفسیرمیکنند!!!
اماامامحاضررابایدفرمانبرند!!!
وکوفیاناینگونهعاشورارارقمزدند...:)
#تلنگرانه️
4.9
عاشقانه مذهبی دوستت دارم امام حسین
دوست داشتم بهش تکست بدم بگم :
“ ببین، تورو نمیدونم ولی من دلم خیلی برات تنگ شده و هر لحظه توی فکرتم و اونقدر شدتش زیاد شده که هر چیزی و بهت ربط میدم و وقتی بیرونم همش حس میکنم الان میبینمت. نوتیف که برام میآد یا وقتی یکی زنگ میزنه میپرم رو گوشی فکر میکنم شاید تو باشی و شبم وقتی دو مین رویاهام با تو رهام میکنن میخوام بخوابم تا صبح هزار جور خواب راجب تو میبینم. میام یکم بنویسم بازم تهش میبینم به تو مربوط شد️
4.9
عاشقانه مهربانی دوستت دارم عشق یک طرفه زندگی
هر لحظه
هرثانیه
هر دقیقه
هر ساعت
هر روز
هر ماه
من به فکرتم
اخه چرا نمیخوایی بفهمی
من دوست دارمممم 〈...〉
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
گوشه گیرو ساده بودم شهرتم این گونه بود
کم صمیمی میشدم چون رغبتم این گونه بود
تا که دیدم روی او را در دلم آشوب شد
می شدم آرام با او عادتم این گونه بود
"می شود روزی بگوید دوستم داردخدا؟"
در قنوت هر نمازم حاجتم این گونه بود
در دلم ترس از نگاهش بود اما ناگهان
زل زدم در چشم هایش،طاقتم این گونه بود
هرکجا میدیدمش با هرکسی غیراز خودم
مشت میشد دست هایم،غیرتم این گونه بود
آتشی افتاد درجانم که او با دیگریست؟!
درسکوتم سوختم️
4.9
عاشقانه غمگین شعر بهترین ها حقیقت دوستت دارم عشق یک طرفه
کاش میفهمیدی که
دوست داشتنت
خورشید نبود،
که لحظهای بیاد و لحظهای بره؛
ماه نبود،
که یه شب باشه و یه شب نباشه؛
ستاره نیست،
که شبی پر نور باشه و شبی کم فروغ؛
باران نیست،
که بعضی وقتا شدت بگیره و هرازگاهی نم نم ببارد
مثل نفس،
همیشه همراهم بود...
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم ادبی عشق یک طرفه
ت واقِعيتَرین رویايِ زِندِگيِ مني «دلبـ∝ـر»^ A^♥️
️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم زندگی آرامش همسر
دوست داشتنت شاید زیبا ترین داشته ام ؛
در این روزگار پر آشوب باشد!'
داشتنت شاید زیبا ترین
حس قلبی تمام من دراین بی حسی های دنیاست(:
بودنت را اما نمیدانم، من اما
میخواهم اینگونه توصیف کنم که..
بودنت همیشگی ترین بودن دنیا بین تمام
این نبودن های دروغین است.
تمام شبای من باوجودتو شب یلداست و هرشب 1 دقیقه بیشتر از شب قبل دوستت دارم...
«اصلا رفیقی مث تو جنسِ رفاقتش یه چیز دیه است.
رفیق یلداییم یلدات مبارک 》️
4.9
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم آرامش یلدا
دلبر جان...♡
از وقتی که باهمیم 👫🏻
شدی همه وجودم همه دنیام 🥺
همه دلخوشیام 😍
شدی همه کسم همه دارو ندارم 😚
شدی صاحب قلبم 💕
و در آخر شدی همه ی من 💍🧿️
4.9
عاشقانه دخترانه دوستت دارم دختر انگیزشی
دیوونه ای مگه وقتی منو داری بشینی غصه بخوری؟
بیا بهت زنگ بزنم انقدر چرت و پرت بگیم انقدر بخندیم انقدر از دنیا دورت کنم که اصلا کی به کیه؟ عشق من و تو با بقیه فرق میکنه ما پناه همدیگه
ایم🫂🥲️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
I ᒪOᐯE YOᑌ
sɪᴍᴘʟʏ ʙᴜᴛ ɢᴇɴᴜɪɴᴇʟʏ
"دوستت دارم"
ساده اما خالصانه ❤️🩹🔥🌙
️
5.0
عاشقانه بهترین ها بامعرفت دوستت دارم شاد
وطُپنهانیتریندلتنگیِمنی.💙
➖➖
دلیللبخندپررنگمنی🤍 ؛
➖➖
195 ، نیمهمن🫂🤍ᝰ
➖➖
کلمه [ Irripetibile ] یعنی کسی که هر چقدر زمان بگذره بازم واست تکراری نمیشه و هر روز بیشتر از روز اول دوسش داری، مثل یه عشق تکرار نشدنی.
➖➖
◝سیوش کن"چاوجوان" یعنی :🤍◟
‹ چشم خوشگل › -کُردی 🍥•
➖➖
◝سیوش کن "دلکم" یعنی :🤍◟
‹ قلبِ من › -کُردی 🥲🧬️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
بهتَرین لِذَت و "قَشَنگتَرین"
اونجاست که تَمومِ "لَحظـــات"
رو کِنارِ اونی که "دوسِشداری"
سِپَری کُنی و هَمه چیزو با اون
"تَجـــرُبه" کُنی💍🙈💙
Abolfazl
️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم آرامش
هیچکص منو نفهمید:')!
وقتی تنها بودم:')!
وقتی بغض داشتم:')!
وقتی حالم بد بود:')!
وقتی دلم اشوب بود:')!
ولی ط منو فهمیدی و ط همه صختیام کنارم بودی فرشته زمینی من:)
Zahram️
5.0
عاشقانه دخترانه خواهر حقیقت دوستت دارم
و اگـر چـیـزی را آرزو کنم؛
هـمـهۍ آرزوۍ مـن تـویی:)!❤️🩹
️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
دلبر ✨❣
ڪَمنه!
زیادمیخواهَمت!
آنقدرڪهدَرتـَمامِخاطـرههایَم،
تــُوباشی...
قدمبزَنی
بِدَوی
بِخَندی
بِخوٰانی
بِرَقصی
بِبوسی
بِمانی
وبِـدانیڪِهمَـنچقـدرعاشقِ
اینفعلِماندنم.🥂♥
️
4.6
عاشقانه فلسفی ادبی دوستت دارم
من عاشقتم🙃
عاشق حرف زدنت❤️
عاشق خندیدنت💞
عاشق مهربونیات💗
عاشق اخمات💓
عاشق دستات💕
عاشق چشمات💖
عاشق خودتم ، دقیقا همینجوری که
هستی چون برای من بهترینی و بدون
با هیچکس عوضت نمیکنم . . .👫🏻❤️💘
️
4.3
عاشقانه مهربانی دوستت دارم اعتراف عشقی عاشقانه کوتاه توصیف عشق ...
میگن دستای آدم امن
مثل پناهگاهه،
پناهگاهی که هر زمان از همه جا
و از همه چیز خسته و دل زده بودی،
میتونی تو آغوش این آدما،
تو دستاشون آروم بگیری.
انگار که آغوششون گوشه ای از بهشته
حضورشون پر از آرامشه
آرامشی که وقتی کنارشون هستی
انگار که ساعتها از کار افتادن
و متوجه گذر زمان نمیشی
میتونی کنارشون بخندی ، غر بزنی ، گریه کنی ،
و خودت باشی بدون ترس از قضاوت شدن...
آدم امن زندگی آدم ها باشیم
این بهترین و واجب ترین صفت
یک️
5.0
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر
سیوش کن"mi único" به معنای یکی یدونه من.🧘🏽♀
سیوش کن"Cariño" به معنای دلبرم.💜
سیوش کن"Mi morfina" به معنای مورفین من.❤️
سیوش کن"mi alma" به معنای روح من.🤤
سیوش کن"Mi Tesoro" به معنای گنجینه من.🖇
سیوش کن"Mon monde" به معنای دنیای من.🌎
سیوش کن"mi hermosa" به معنای زیبای من.🧡
سیوش کن"mi prioridad" به معنای اولویت من.🔐️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم آرامش
﮼طُلوعِماٰهودیدَمٖتــوٖسیـاٰهـیِچِشمـاٰتٖ🌖💜𓏲◜
✦•✦️
5.0
عاشقانه بهترین ها رفاقتی متفرقه دوستت دارم همسر زندگی آرامش
-چرا انقد حسودی ميكني؟
+حسودی نميكنم من ادعاي مالكيت ميكنم
حسوديی برای زمانيه كه يه چیزیو ميخوای كه واسه تو نيست
ادعاي مالكيت يعنی دفاع كردن از چیزی كه همين الانشم واسه توعه...!(:️
5.0
عاشقانه فلسفی دوستت دارم دلتنگی حقیقت
چهکُنَمحَضرَتِیار
کِهتُوعَجیببویِآرامشِمَحضرامیدَهی✨🤍
️
4.4
عاشقانه دوستت دارم
بر عشق تو سوگند که ویران تو هستم،
از خود شدهام جدا پریشان تو هستم،
من پیش که گویم که این قصه هجران..
چون ابر بهاران همه باران تو هستم،
ای یار سفر کرده من کی تو بیایی؟
بازای که درمانده درمان تو هستم،
وان خانه دل سوخت از این وادی هجران،
در کنج ز این خانه غزل خوان تو هستم،
با دست خودم بر دل خود صد بار نوشتم...
بر عشق تو سوگند که ویران تو هستم!:)️
5.0
عاشقانه غمگین شعر بهترین ها عشق یک طرفه دلتنگی دوستت دارم
کلمهی "عشق" از گیاه "عَشَقِه" گرفته شده.
این گیاه دور جفت خودش میپیچه و تقریبا تمام ذخیرهی انرژی خودشو در اختیار اون قرار میده. درست مثل عاشقی که تمام جونشو برای معشوقش میذاره️
4.5
عاشقانه شعر دوستت دارم