+چرا صدات گرفته؟
-سرما خوردم :)
+دستت چی شده؟
-خوردم زمین :)
+چرا نوشته هات غمگینه؟
-سبکش اینه :)
+داشتی گریه میکردی؟
-تو چشمم خاک رفته :)
+چرا ناراحتی؟
-فقط ی ذره خستم :)
+چرا همش ب ی نقطه خیره میشی؟
-اخه خوابم میاد :)
+چرا واسه همه چی دلیل الکی میاری؟
-اخه کسی درد منو نمیفهمه:)💔️
2.0
عاشقانه دوستت دارم
#آقایقاضی .!'
من حالم خیلی خوبع مث کسی ک #ماشین زد بهش گف خوبم ولی چن #قدم اونورتر افتاد.️
2.3
عاشقانه دوستت دارم
واقعا ازت توقع نداشتم که همچین کاری کنی خییلی ادم دورویی هستی
مگه من باهات چیکار کردم الان فهمیدم که چه آدمی هستی
ببین چه کاری باهات بکنم
جوری ابروتو میبرم که حتی نتونی از خونت بیای بیرون
فک کردی برای خودت کسی هستی؟
حالی بسرت میارم که مرغای اسمون ب حالت گریه کنن
ترسیدی؟خب فدا سرم😂
سال نوت مبارک جیگر من
درسته سال رو با تو شروع نکردم ولی خوشحالم که با تو تمومش میکنم و با وجودت قراره سالای زندگیمو بگذرونم🥰️
2.8
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
سلام به همه خوشگلا♥️
سال نو رو به همتون تبریک میگم 😉
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و به آرزوهاتون برسید 🫶🏻
بهترین آرزو ها رو براتون دارم 🤍✨
همیشه خوشحال و سرحال باشید 🌿
دوستتون دارم ✌🏻
سال خوبی داشته باشید 🙃️
3.3
عاشقانه دخترانه دوستت دارم
در آستانه بهار می خواهم دعا کنم ؛
برای آبادانیِ کشورم ،
برایِ شادیِ دل هایِ بی قرار ،
و برایِ سامان گرفتنِ روزگارِ مردمی که به امیدِ فرداهایی بهتر ، سختیِ امروزهایشان را به جان خریده اند .🌹..
می خواهم دعا کنم ؛
برایِ شفایِ تمامِ بیماران ، برایِ سلامتیِ تمامِ آدم ها و برایِ خوشبختی و حالِ خوبِ هرکس که به معجزه ی امید ، ایمان دارد ...
❤️
من روزهای خوب را ،
من آرزویِ تمامِ مردمِ سرزمینم را آرزو می کنم ..✨.
️
1.9
و می دانم که یکی از این روزهای بهاری ،تمامِ اتفاقاتِ خوب ، خواهند افتاد و درختان جوانه خواهند زد
من بالای آسمانِ این شهر ، خدایی دیده ام که هر غیر ممکنی را ممکن می کند ،
می دانم که روزی می رسد که خاطراتِ روزهای سخت را مرور خواهیم کرد ، نفسی عمیق خواهیم کشید و آرام , زمزمه خواهیم کرد ؛ " تمام شد " ...
من به معجزه ی امید و عشق ،
من به بزرگیِ پروردگارم،،، ایمان دارم .🌸..
عید سعید فطر وسال نو بر تک تک شما عزیزان مبارک
عاشقانه دوستت دارم
امسال سالِ غمگینی بود پر از درد ، رنج ، غمِ از دست دادن و . .
آدمی به امید زندست و ما هم امیدوار
آرزو دارم که سالِ جدید پر از نور ، خوشبختی ، از نو متولد شدن خودمون و سرزمینمون باشه 💙
یادِ تمام کسانی هم که بین ما نیستن بخیر و جاری از نور .
به امیدِ وطنی آزاد و قشنگ ، کنار هموطن هامون و شما خوشگلا
دوستون دارم ، سالِ نوِ همگی خجسته باد 🌤!️
1.8
عاشقانه شعر دوستت دارم
سلام جانان🌷
چطورید🦋
سال نو مبارک؛ انشاءالله امثال شادی پر از نشاط. برا همگی مون باشه؛ ایشالله به هر آرزویی که دارید. برسید جانا؛امسال سالی پر از امنیت. برات آرزو میکنم؛ودر کنار خانوادت در آسایش و امنیت باشید:)))))👈🏻🦋👉🏻
سال خوبی داشته باشید🦦🤍️
1.9
رفاقتی مهربانی دوستت دارم زندگی خدا
عیدتون پیشاپیش ܩܢ̣ߊܝܭ گلای من ღ
امیدوارم ک در سال جدید در کنار نفس کشیدن زندگیم کنیم؛ لبخنده های مصنوعی تبدیل به واقعی بشن؛ و همتون به اون چیزایی ک شبا با فکر کردن بهش خوابتون میبره برسید ، قلبِ خوشگلتون به اکلیلی ترین شکلِ ممکن برسه و بالاخره ارزوهاتون از توی پیلهدر بیان و پروانه شن.🤍✨🦋️
1.1
عاشقانه دوستت دارم عید
من سفره هفت سین امسال رو با نماد خاصی در دل بیقرار خودم با همدردی عزیزان داغ دیده پهن کردم..
.
1سر افرازی ملت غیور ایران🇮🇷
2سلامتی امان زمان عج 💐
3سلامتی رهبر عزیزمان 🌱
4سر دادن بانک الله اکبر در روز پیروزی✌️
5سرافکندگی دشمن آمریکایی و صهیونیستی🧌
6سرسبزی و پیشرفت روز افزون برای کشور عزیزمان ایران🌴
7سلامتی و آرزوی خوشبختی برای هموطنام🪻️
2.7
عاشقانه مناسبتی دوستت دارم دلتنگی شب بخیر
خانومِ افضلی ؛
رفیقِ شاد و شریکِ غمِ من
نشد با کوله باری از غم سراغت بیایم و با آنها بازگردم
نشد با تو سخن بگویم و نخندم
نشد با یادآوری وجود تو پرنشاط و مسرور نشوم
نشد و میدانم بعد از این هم نخواهد شد...!
️
2.1
عاشقانه دخترانه دوستت دارم زندگی
دیدم تابلو چشمهایش را در ماه
به من فریاد زد ماه هر گاه
که چشمهایش را قاب کن در من
تا رهگذران زیبایی ببینند از من
بگفتم تمام (( آرام گاه من )) چشمانش است
ان گاه دیدگاه من دور از✨️ چشمانش✨️ است.....:)️
3.4
عاشقانه شعر ادبی دوستت دارم
گر ز چشمانت بگويم شعر بیپايان شود🫠
گر ز موهايت بگويم رازِ شب عنوان شود...
گر بگويم از جمالت ماه رسوا میشود!
میرود تا پشت ابری در خفا پنهان شود((:🤍
بودنت نیازمه!
مث خورشید برای زمین!(:🫂☀️♥️️
2.9
عاشقانه دوستت دارم حقیقت دلتنگی
☆
همدیگر را یافتن هنر نیست ...
هنر این است
که همدیگر را گم نکنیم ...
آدمهای سادہ بی هیچ دلیلی
دوست داشتنی هستند
سادگی شیک ترین ژست دنیاست...
.️
1.0
عاشقانه دوستت دارم
_نهچشمانشآبیبود ،
نهرنگپیراهنشکهبشود
لایچهارخانههایشخانهساخت .
اوقلبشآبیبود ،
خونیکهازرگهایشمیگذشت
آبیبود .
اویکمنِدیگرازمنبود𝘗 ️
3.5
عاشقانه متفرقه دوستت دارم
عاشـق کـ باشی وضـع من را تـــازه میفهمی
اینگونه سرگــــردان شدن را ،تـازه میفهمی
پروانـــه را از نیمه شـب، زیر نظر داری
وقتی ســحر شد، سوخـتن را تازه میفهمی️
1.5
عاشقانه تیکه دار دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
موقعه رانندگی
حواسش نبود و از کوچه رد شد
حواسش نبود و تصادف کرد
حواسش نبود و تلفنو جواب نداد
حواسش نبود و دستشو برید
حواسش نبود و حرفمو نشنید
حواسش نبود و عکسا رو پاک کرد
حواسش نبود و اون حرفو زد
حواسش نبود و رفت
حواسش نبود و داد زد
حواسش نبود و ظرف شکوند
قلب شکوند
یه روزی هم حواسش نبود و گفت
دوست دارم .. / 🙂
پایانِ پایان ../️
1.4
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
دوست دارم ...
مثل شاهین که میگه :
با لبات فاتحه ی هر غمیو میخونم
من به آرامش وحشی چشات مدیونم
یا مثل سورنا که میگه :
من عاشق چشماتم ، ماتم ، ماتم ، ماتم
یا مثل کوروش که میگه :
شاید تلخ و بی مزه ولی مست چشاتم
یا مثل هیدن که میگه :
زیباتر از منی ، از خودم میگذرم️
2.8
عاشقانه دوستت دارم
دستانت را
در دستانِ عاشقِ من بگذار
تا باهم از رویِ آتش بپریم
با داشتن تــو
آتش هم گلستان میشود♥️🥺🔥👫🏻
‹چهارشنبهسوریمونمبارکعشقم🎈🧨›️
2.6
عاشقانه دوستت دارم
یهو دیدم وسط این همه بدبختی...
دارم میخندم!
یه خودم که اومدم دیدم دارم
به تو فکر می کنم:)!💕✨
️
3.1
عاشقانه حقیقت همسر دوستت دارم
زیبآییِ چشمآنشان توصیف نکردنی بود؛ اِنگار خدا با تأمل و عشق، برایِ درمآن تمامِ آشوبهای رَنجآورم آفریده بود. حقیقتاً نمیدانم چگونه چشمآنشان اینقدر شِگفتاَنگیز و زیبآ بودند.️
2.3
عاشقانه شاخ دوستت دارم لاتی
ولی من تا ابد عاشق ایرانم
ادمای داخل ایران میان و میرن ولی ایران هنوز ایران میمونه
و من هنوز هم ایرانی هستم چه خوب چه بد
ایران مثلِ پدر و مادرِ
پدر و مادرت چه خوب و چه بد باشندولی اخر اخر اخرشم تو دلت برای
عطر مامانت
برای خاطره های پدرت
برای تک تک چیزا هاشون تنگ میشه من یه همچین حسی به ایران دارم شمارو نمیدون مولی من عاشق زبان فارسیم من عاشق تاریخ کشورمم من عاشق ایرانم چون ایرانیم چون مال ایرانم من حتی عاشق توام ️
2.7
عاشقانه فلسفی سکوت دوستت دارم انگیزشی
ولی این بچه یه جوری خوبه که نمیدونم چجوری توصیفش کنم
عین ماه تو شب قشنگه
عین مادر مهربونه
عین بچه شیرینه
عین ضربان دلیلی برای زندگی 🌹❤️🔥🫂💋️
3.0
عاشقانه دوستت دارم حقیقت
حسرت: غمگین ترین حس دنیا
حسادت: زشت ترین حس دنیا
دلتنگی: درد آورترین حس دنیا
صبر: آموزندهترین حس دنیا
نگرانی: ترسناکترین حس دنیا
عشق: تلفیقی از تمام احساسات: )
️
2.8
عاشقانه زندگی دوستت دارم
چند فیلم کره ای که از دیدنش پشیمون نمیشی:))))
به ترتیب نوشتم اونایی که اول نوشته شدن جذابترن*)
شادی
ماهمه مرده ایم
سرعت و عشق
زیبای حقیقی
خانواده انتخابی
به زیبایی تو
شیطان من
ایکس عزیز
️
2.7
عاشقانه دوستت دارم شاد
دلم میخواست برای اندوه چشمهایت، برای فکر و خیالهای مدوام توی سرت، برای غمی که تا استخوانهایت نفوذ کرده، کاری بکنم؛ اما فقط میتوانم بگویم: «طاقت بیاور عزیزِ من.»️
1.0
عاشقانه مهربانی دوستت دارم زندگی آرامش
دل اگر بســــــتی
محــــڪم نبند
مراقب باش گرہ ڪور نزنی...!
او میـــرود آنوقت تو میمانی
و یڪ گرہ ڪور...پشیمانی سنگین]
️
1.6
عاشقانه غمگین حقیقت دوستت دارم زندگی
یه هو یه دختره هرماینی اومد تو واگن و گفت رده هاتونو ببپوشید الان میرسیم .
یهو پرت شد رو سندلی دیگه رسیده بودیم.
داشتیم از پله ها بلا میرفتیم که یهو یه خانم با جذبه رو دیدم .
به ما گفت که وقتی این در ها باز شدند میرین تو سالن ولی قبل از اینکه بشینید گروه بندی میشید تو گروه های گیریفیندور . هافلپاف . ریونکلا و اسلیترین .
اولیش هرماینی بود اونجا فهمیدم که ماگله .
کلاه گفت : گیریفندور .
بعد اومی بود .
کلاه : گیریف️
1.8
پلیز همایتتتت خیلییی نیاززز دارممم
رفاقتی فلسفی زندگی دوستت دارم دختر
تا حالا شده یکی بیاد تو زندگیت
بشه جونت
بشه عمرت
بشه نفست
بشه قلبت
بشه دنیات
بشه چشمات
بشه تمام وجودت؟
من یکی از همینا دارم:)
اونم تویی دورت بگردم ..❤️️
1.4
عاشقانه دوستت دارم