من یقین دارم بهار از میان دو دست ظریف تو می روید
ایمان دارم اولین و زیبا ترین شکوفه روی زلف سیاه تو نشسته است
میدانم لبخند تو بهانهٔ درختان برای زندگی دوباره است
و چون تو اینجایی بهار هر سال به شوق تو می آید :)!
️
5.0
عاشقانه بهار دوستت دارم ادبی طبیعت
+چال گونه هاشو ببین... خیلی قشنگن
_ولی اون حتی تو رو نمیشناسه
+مهم اینه که من بیشتر از خودممیشناسمش
_ولی اون از کجا میخاد بفهمه دوسش داری؟
+مهم اینه که من دوسش دارمــ...
+اون زندگی منه
-RM️
3.7
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
و چِه تکرار قَشنگیست ...
بوسیدن آسمانِ شبِ چَشمانت....🔗♥️
️
4.0
عاشقانه دوستت دارم
به قول شاعر که میگه: جان من سهل است جانِ جانم اوست دردمندم خستهام درمانم اوست❤️
دیوانه و دِلبَسته یِ اِقبالِ خودَت باش سَرگَرم خودَت؛ عاشِقِ اَحوالِ خودَت باش ️ 😉😉😉 ️
4.2
عاشقانه دوستت دارم
فنجان چپه شد یک دم
از دست من بیمار
انگشت خود آوردم
کردم همگی سیخش
تا بهر تو برچینم
یک شاخه گل تبدار
در دست تو نسپرده
تو داد زدی ای وای
گفتی ک بکش بیرون
از ناخن من این خار
چون پرده ب بالا رفت
تو داد زدی در دم
بیرون همه روشن هست
از نور چراغ انگار
گفتم ک برو آنور
برگرد و بکش پایین
آن پنجره آن پرده
کین نور دهد آزار
آن شب، شب خوبی بود
هی کردم و هی دادی
من گریه برای تو
تو عشق به این دلدار️
4.0
شعر شیطنت ادبی دوستت دارم
؏ــاٰشقانهتَریناِبراٰزعَلاقههَممٌتعلق
بهِشاٰملوئهاونجاکِهمیگِه:
مَنغرورمٌطلَقمآیدا؛واِفتخارِمَناینْ
اَستکِهبندهیِ‹‹تــــــ💞ــــو››باٰشَم🍷💋•
️
3.6
عاشقانه دوستت دارم همسر
یادمه یه جایی داخل سریال عشق مشروط
+ادا به سرکان گفت : اگ نمیخوای ادمی از زندگی ات بره و پیشت بمونه باید بگی بمون سرکان
_سرکان گفت : من هرگز به آدمی که میخواد بره نمیگم بمون
+ادا گفت :پس اونا هم میرن سرکان (:
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
『 عشـ∞ـقمهربونم
ممنونمکهبابـودنتبهمجرات
زندگیمیدیممنونمکهبامهربونیات
بهمامیدمـیدیممنونمکه
تنهادلـیلنـفسهامشدی
ممنونمکههستی... 』🫀🐼💛•
️
4.9
عاشقانه دوستت دارم
دستانتدردستانمگرهبخورد
وکلخیابانهایشمالرا
باهمبگردیم...
کنارساحلقدمبزنیمو
توموهایِصافوعطراگینترا
بهدستبادبسپاریو
مندرآنغرقشوم...
جایردِپایمانبرروی
شنهایسردساحل
برجایبماندودرآخر
درحضورهمه
دوستتدارم؛رابرایتفریادزنم🥰️
4.9
عاشقانه همسر دوستت دارم آرامش
برای لحظهای که در عمیقترین بخش خواب شبانهام بودم و تو برای یک نفس بیشتر، تقلا میکردی و ظلم و جنایت بر گلویت نقش میبست از بودنم متنفرم.
#محمد_کرمی
#محمد_حسینی.️
4.8
غمگین عاشقانه دلتنگی دوستت دارم
استاد رائفی پور میگفت:
تو کربلا یه تربت دادن به من
دعای تربت رو خوندم بار اولم بود
به یک جمله رسیدم نابود شدم .
این بود :
قسم به این خاک که
معصومی در آن حل شده است .:)️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
وجودت تسکینه برای قَلبم.♥️
️
4.2
Your existence is a cure for my heart.
عاشقانه انگلیسی دوستت دارم
#مـتـن👀'🫀 ۫ ּ ⭑𖦆
عشق
آدم را به جاهای ناشناخته میبرد؛
به ایستگاههای متروک
به خلوت زنگزدهی واگنها
به شهری که
فقط آن را در خواب دیدهای
وقتی عاشق شدی،
ادامه این شعر را تو خواهی نوشت..!
‹ کُنجِدل🫀›️
4.5
عاشقانه آرامش همسر دوستت دارم
من آرامشمو با تــــو میخوامـ♥️🥺✨
️
3.8
I ᴡᴀɴɴᴀ ᴍʏ ᴘᴇᴀᴄᴇ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ
عاشقانه انگلیسی دوستت دارم همسر
تو دنیای من شدی عشقم♡ℒฺℴฺνℯฺ♡ ╭─════════════•❖•─╮ دوسـℒℴνℯـت ᴅᴀʀᴀm ♥‿♥ ╰─•❖•════════════─╯ ️
5.0
عاشقانه دوستت دارم
قد آغوش منی نه زیادی نه کمی
منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من
خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن
منو با خودت ببر من به رفتن قانعم
خواستنی هر چی که هست.
#گوگوش️
4.4
عاشقانه شعر دوستت دارم
چشمِ هاتِ "دمنُــوش" آرامبخشِهجانِ.!🧷💛
️
4.5
𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆
𝒔𝒐𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒔𝒐𝒖𝒍..
عاشقانه انگلیسی دوستت دارم
...
یک جرعه از محبتت در
جام خالی ام بریز و
به این مجنون در صحن عمارت
عشقت پناهی بده !
مهتاب آسمان تنهای من ،
طراوت تبسمت حاجت
هرساله ام است ❤️
در انتظار نوازش جهانم ،
تا ابد
در این عشق میسوزم 🔥
شاه قلبم 💖
#حسینجان 🥺️
4.8
عاشقانه مذهبی دوستت دارم امام حسین عید
طـلـوعِ فـرشـتـه ی شـب .
از غمِ چشمانت سخن بگو که خورشیدِ عاشق برای دیدگانش سجده میکند، از اشکِ صدایت بگو که ماهِ تابان برای حسش بوسه بر آن میزند از قامتِ تاریک رویَت بگو که فرشتگانِ غم در آغوش او غرق هستند، از نگاهِ عاشقت بگو که معشوق در دیدگانِ نگاهت در خاکستر تابود خاک شده؛ از لبخندهایِ دردمندت بگو که بغضی درکنجِ آن خانه کرده قدم هایش را برایِ شروع پایانی دوباره برداشت اشک هایش را برایِ آغازی دوباره ریخت لبخند ️
5.0
عاشقانه آرامش دوستت دارم
می گویند تنهایی
پوست ادم را کلفت میکند
می گویند عشق دل ادم را نازک میکند
می گویند درد ادم را پیر میکند
ومن امروز کرگدن دل نازکی هستم که پیر شده استو پوست کلفت ولی با این تفافت که عشقی ندارد ️
4.9
عاشقانه دوستت دارم عشق یک طرفه
دلم میخواد برم جمکران..؛
رو به روی حرم بشینم...
با خودم زمزمه کنم،
مهدی(عج) جانم!
تنهایی؟!
مهم نیست.
آدما دوست ندارن؟
مهم نیست.
هیشکیُ نداری منتظرت باشه؟
مهم نیست.
من هستم!
خودم به جایِ همه ی اونا هستم💔
#امامزمانم
#ܝߺ̈ߺߺࡋܢߺ߭ࡏަܝߊܢߺ߭ܣ️
5.0
عاشقانه مذهبی پدر دلتنگی دوستت دارم
نیاز داریم به یک نفر که رفیق باشد ،
نه دوست !
که "دوست" یارِ شادی و آسانیست
و "رفیق" شریک غمها و بانیِ لبخندها
که فرق است میان رفیق و دوست
و ما اینروزها دلمان رفیق میخواهد ،
نه دوست !🌱
️
4.9
رفاقتی دوستت دارم انگیزشی بامعرفت
چشمهایت
دریایند
با خورشیدی نورانی در وسط آن
آرزو دارم که در ساحل چشمانت قدم بگذارم
اما
شهامت میخواهد
دوست داشتن کسی که
می دانی
هیچوقت
هیچ زمان
سهم تو نخواهد شد
_قشاع️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم
بعضی آدما...
بعضی روزا...
بعضی خاطره ها...
بعضی حرفا...
بعضی نگاه ها...
خیلی دردناکن خیلی دردناک
من ازش خاطره دارم، خاطره دردناکی نیست
دوست داشتم نامرد 😔
کاش میفهمیدم معنی نگاهات یعنی چی!!! ️
4.5
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
و به او نگاه میکردم به لب هایی که می دانستم برای بوسیدن آن زاده شدهام و با خود می اندیشیدم که پیش از نفس کشیدن آن لب ها چگونه زنده بودم!
به خاطر نمیآوردم...من،هیچ یک از روزهایم بدون او را به یاد نداشتم زیرا پس از بوسیدنش،از لب های او زاده شدم برای نخستین بار.️
4.3
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم حقیقت دلتنگی
چندین سال پیش تو همچین روزی یه فرشته به دنیا اومد و بعدها وارد زندگیم شد زندگی ای که به لجن کشیده بودو کرد بهشت..
بعد اینکه خوشحالی هارو اورد رفت و منو تنها گذاشت البته که باعث رفتنش من بودم اما..
الانم زندگیم بدون فرشتست ولی خوشحالم که هنوزم وجود داره:)!
تولدت مبارک فرشته!✨💗️
4.8
عاشقانه دوستت دارم تبریک تولد
بچه بودیم...
دختر همسایمون صدا زد :
داداشی میای باهم بازی کنیم؟
بعد بازی بهم گفت:
توبهترین داداشی دنیایی!
دانشگاه رفتیم و گفت:
توبهترین داداشی دنیایی!
ازدواج کرد و رفت باز بهم گفت:
تو بهترین داداشی دنیایی!
وقتی که مرد زیر تابوتشو گرفتم و با خودم گفتم اگه الان هم میتونستی
حرف بزنی بهم میگفتی
تو بهترین داداشی دنیایی!
اما بعد که دفترچه خاطراتشو پیدا کردم و تونستم بخونمش توش نوشته بود
عشقم بودی و هستی...🖤🥲️
4.8
عاشقانه غمگین دوستت دارم
کاش یکی مثل شاملو اینجوری قلب آدمو لمس کنه:
قلب من به این امید میتپد که تو هستی
تویی وجود دارد
که من میتوانم آن را ببینم
او را ببوسم
او را در آغوش خود بفشارم
و او را احساس کنم 🥰️
4.9
عاشقانه دوستت دارم آرامش همسر