#دست خودم نیست ،'دوستش' دارم
چہ بخواهد، چہ #نخواهد !
چہ #خوشش بیاد ،چہ خوشش نیاد!
چہ مرا #دیوانہ بخواند
'عشق' است دیگر،
تمام #تلخی هایش را بہ #جان می خری ،تا شاید یک' #لبخند' کوچکش #نصیبت شود .!️
چہ بخواهد، چہ #نخواهد !
چہ #خوشش بیاد ،چہ خوشش نیاد!
چہ مرا #دیوانہ بخواند
'عشق' است دیگر،
تمام #تلخی هایش را بہ #جان می خری ،تا شاید یک' #لبخند' کوچکش #نصیبت شود .!️
4.2
عاشقانه فلسفی دوستت دارم ادبی