بچه که بودیم ..! یه بار معلممون گفت فردا حتما دفتر مشقتون رو بیارین..! ولیی من دفترم تو خونه جا گذاشته بودم ..، به مدرسه که رسیدم معلممون گفت که مواظب باش خوتو جا نزاری ❤️🩹 با خودم فک میکردم مگه میشه خودتو جا بزاری؟.. بزرگ که شدم.. دیدم خودمو بارها و بارها جا گذاشتم.. تو ی حرف.. تو ی خاطره.. تو ی خدافظی.. تو ی عکس.. تو ی خیابون.. تو ی نگاه..🖤️