مثل شعرے عاشقانہ،خواندنت را دوستدارم مهمان قلب من باش،ماندنت را دوستدارم آسمان صاف و سادہ،آبےات را دوستدارم دور از ابر سیاهے، تابیدنت را دوستدارم نیمہ ماهے،ڪنج شبها،دیدنت را دوستدارم چونگلخوشرنگوخوشبو،چیدنترا دوستدارم من سلام گرم اما،سادہ ات را دوستدارم آن نگاہ بر زمین افتادہات را دوستدارم چشمهاے از وفا آڪندہات را دوستدارم گل بخند، آرام آرام خندہات را دوستدارم ️
زیبایی تو یعنی... باد ملایمی که با درختان زمزمه میکند، ابری که بیمنت میبارد تا زمین را نوازش کند، و کودکی که جهان را بدون دلیل در آغوش میکشد و میخندد.💘️
عشقِ من کودک بمان، دنیا بزرگت میکند! بره باشی یا نباشی، گرگ گرگت میکند. عشقِ من کودک بمان، دنیا مداد رنگی است! بهترین نقاش باشی، باز رنگت میکند. عشقِ من کودک بمان، دنیا دلت را میزند! سخت بیرحم است، میدانم که سنگت میکند.