حتماً كه نبايد كلمه ىِ دوستت دارم را به زبان آورد اصلـاً دوست داشتن گُفتن نمى خواهد ؛ فهميدن مى خواهد من با صُبح بخير و شب بخير گفتن ها مواظب خودت باش گفتن ها با نگرانى هايم دلتنگــ شُدن هايم حسادت هاىِ لو رفته اَم پرواز كردن براىِ لحظه اى ديدنت و آن خنده هاىِ از تهِ دلى كه در زمانِ با تو بودن مى كردم بارها و بارها فرياد زده اَم دوستت دارم ... دوست داشتن را فقط بايد فهميد ! ️
گفتند: وقتی غمگین میشوی به نزد کسی میروی که بیش از همه دوستت دارد، و وقتی خوشحال میشوی به نزد کسی میروی که بیش از همه دوستش داری. و چه خوشاقبالیست اگر او در هر دو حال یک نفر باشد.