💞 یک ساعت 🕐 با تو را... 🖐💕 به میلیون ها ساعت 📉📈 بی تو ❌🚫 ترجیح میدهم... :) ✋✔️💞
️چشم مست یار من میخانه میریزد به هم
️ددَستات جهانِ بی پایانِ وجودٍ مَـنه 💍🦋•
️Yᴏᴜʀ ʜᴀɴᴅs ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅʟᴇss ᴡᴏʀʟᴅ ᴏғ ᴍʏ ᴇxɪsᴛᴇɴᴄᴇ
دِلَـم هَـمـچـوڹ اُقـیـانـوسْ خــروشــآن بَـرایَـتْ طُـغـیـان مـیـکُـنَـد🌊♥️✨
️بغل کردن یه روشه بی صدا واسه گفتنه اینه
که تو برام مهمی...!♥️
« عِشق شیرینترین بَلایِ جانِ »
️➖⃟♥️• love
ᴛʜᴇ sᴡᴇᴇᴛᴇsᴛ ᴅɪsᴇᴀsᴇ
لبخند تو چون دم مسیحاست ،
زنده میکند ، مرده ی هزار ساله را ...❤
همه تُو رو میبینن ،
مَن احساسِت میڪنم...♥️
وقتی بهش نگاه میکنم به این فکر میکنم که کسی میتونه به اندازه من عاشقش باشه؟!🙃❤️
️When I look at him, I think that someone can love him as much as I do ?! 🙃❤️
یه دختر وقتی عاشق باشه حاضره با عشقش کفه خیابون سمبوسه بخوره....(:
️دلم گره می خواد کجاست شونه هات ...
️مَن نبضَـم با لبخندِ تو ميزنه . . ♡
️Benim nebzim senin gülmelerinle atıyor.
حال خوبیست،
بیایید خرابش نکنیم
عشق اگر در زده خیر است،
جوابش نکنیم …
"دوست داشتنت" هم شده
مثلِ پلک زدن!
حالا بیا و بخواه که پلک نزنی،
اگر دیوانه نشدی...!
"دوست داشتنت" هم شده
مثلِ پلک زدن!
حالا بیا و بخواه که پلک نزنی،
اگر دیوانه نشدی...!
زمین بی خورشید یخ میبندند
من بیتو ☀️
Without the sun's warmth the earth would freeze, and me without you
حس خوبی بهم میدی
مثل ستارهها
تو تاریکی شبا 🌌✨
نمیدانم رسیدن چیست،
اما بیگُمان مقصدی هست که همه وجودم به سوی آن جاری میشود. ♥️
توی گالری یه نفر بودن چیز خوبیه، اما بودن توی دعاهای یه نفر واقعاً باارزشه♥️
️To be in someone's gallery is cool, but to be in someone's prayer is priceless.
از من متنفر باش
ولی
یکی دیگه رو بغل
نکن....:)
دوستت می دارم بی آنکه بخواهمت
و این نهایت عاشقیست ♡
[شاملو]
️“غرور” چتر سیاهے است، ڪه بین ما و باران عشق، جدایے عمیقے میاندازد🖐
️میگم دلبر ...♡
قُربونِ جَبر جغرافیاییِ ‹ چِشمــٰات ›
ڪه منو میبَره اون وره ‹ دُنیـــٰا›💕🍃
جنگ نرم فقط ڪار لبخندت با دلم...
️ѕoғт war jυѕт worĸ yoυr ѕмιle wιтн мy нearт..
تو ڪه نمیدانے
چه ڪیفـے دارد !
بیاید ڪسے ڪه همیشه
دنبالش بوده اے . .
باران چه دلبری میکند برای بهار! پاییز کم بود، بهار هم عاشق شد …❤️
️یه بلیط که به قلبت بره بخر
کنار شیشه نباشه،کنار جونت باشه...
♥️⃤ Yüreğine giden bir bilet kes
Cam kenarı değil Can kenarı olsun
هنوز عشقِ تو
امید بخشِ جانِ من است ...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
️