﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞
#رهۍمعیری🌱
️﹝بهار میگذرد،
خیز و دستِ دلبر گیر..^^✨﹞
#رهۍمعیری🌱
️دلتنگی،
اتفاق عجیبی است.
گویی که خواهی مُرد،
ولی نمی میری.
#جمال_ثریا
به لطفِ عشـق،
تمرین میڪنم یڪتاپرستے را !
[فاضل نظری]
️به فاصله ی بینمان بگو، کوتاه بیاید ..!
️تا حالا هیچی مثل آغوشت، خوبم نکرده :)
️Nothing ever did heal me , like your arms.
گُم بودهام و،
دوباره پیدا شدهام
امروز چقدر،
با تو زیبا شدهام …
یکی باشه،
که با بودنش نذاره بخوابی
نه با نبودنش …
️
مادرم گفت عاقبتت خیر شود
کاش آن عاقبته خیر تو باشی تو فقط
با اینکه شکستی دلم را
ولی هنوز با تکهتکههای دلم
دوستت دارم...
قلب من هر تپش اش قصه ایی از دلتنگی توست:)
️چشمات زیباترین منظرهی غیر قابل وصفمه♥️💫
️♥️⃤ Gözlerin tarifsiz en güzel manzaram
بهشت اونجاست که به جای تایپ کردن بغلش کنی، و باهاش یه موزیک زیبا گوش بدی …
️Yazmak yerine ona sarıldığın ve onunla güzel müzikler dinlediğin yer cennettir💙🎶
قولم قوله
تا پای مرگ دوسِت خواهم داشت...
♠️⃤ Sözüm söz,
Ölümüne seveceğim
وقتی کسي که دوسش دارید میخنده به چشماش نگاه کنید ! تمام قشنگي دنیا اونجا جمع شده ...
when someone you love laughs look at their eyes ! all the beauty of the world will be there ..
من عاشق توام تا روزی که میمیرم♥️
️I Love you until the day i die
کنار منی
و لبخندت
تزریق جان است
در من...♡
و ناگهان تو همه چیز من شدی... 💍♥️
️Et tout à coup tu es
devenu mon tout
لب هايم را
به گلويش چسباندم
همه ی بغض هايش را قورت دادم...
و اگر گمان کردی من دلتنگت نیستم
از خدا طلب بخشش کن!
زیرا بعضی از گمان ها گناهند...
شاملو عاشق آیدا نبود
اون داشت آیدا رو زندگی میکرد ؛
میفهمی چی میخوام بگم ؟
عاشق نباش زندگیش کن . . .
کنار منی
و لبخندت
تزریق جان است
در من...♡
دلتنگی استخوانی ست درگلو
مدام زخم می زند
و تــو آن حضرت یــاری ک وجودت تمنای من اســت.♡
♥️
تمــام قلبــم تو را میطلبد ...🌎
️Kalbimin tümü seni istiyor💗
مثل اینکه از درون یه مصراع(شعر) جدا شدی و افتادی تو تختِ من♥️
️زلف آن است که بی شانه دل از جا بکند...!
️ تُـــــوحالِ خوبِ مَنی
حالیِ بهتر از کنارِ ❲تُـــــو❳ بودَن
سُراغ ندارَم جانـــا...🌸🍃🙊
ڪنارت چقَـدر حالِ مَـن بهتَـرهه..💛
️ I'ᗰ ᖴᑌᑕKIᑎG ᗷETTEᖇ ᑎE᙭T
TO YOᑌ ꔷ͜ꔷ