اَشکامـ چشامو میسوزونهـ
هِه حتی اشکامم باهام نامهربونهـ☠️😒️
هِه حتی اشکامم باهام نامهربونهـ☠️😒️
4.0
غمگین تنهایی خسته خودکشی گاهی فقط ، مرگ،درمان ،است💔😔
️تیغ هست رگ هست جرعت هم هست اما خوب مــــــادر هم هست.... (:
️هی دلت مرگ بخواد.... مرگ هی ناز کنه:)
️خیلی از ماها زنده ایم فقط بخاطر اینکه خودکشی حرامه
️می خوام یه تیپ بزنم خفن از پارچه ای ب نام کفن😒
️سکوتی میکنم در حد فریاد🔇🔊
️I am silent to the point of screaming🔇🔊
وقتی این خط صاف میشه همه عاشقت میشن
️سلامتی روزی ک خودم سفید بپوشم رفیقام مشکی😏
️کاشکی خوشبختی هم مثل مرگ حق همه بود
️یه خواب که زیاد طول بکشه اونقدی که همه بفهمن مردی
️