کاش وقتی داشتی میرفتی حداقل خاطراتتو میبردی که انقد بهم آسیب نزنن… مگه نمیگفتی همیشه مراقبمی؟!🖤🥺️
5.0
I wish when you were leaving you would at least take your memories with you so they wouldn't hurt me so much... Didn't you say you'd always take care of me?!
روابط بین آدم ها عجیب است، آنها نصف روز یا حتی هفته یا ماه ها با یکدیگر حرف میزنند اما در نهایت خیلی راحت حاضر میشوند تمام خاطراتی که با هم داشته اند به فراموشی بسپارند... واقعا عجیب است که یک بحث کوچک به راحتی میتواند همه چیز را خراب کند...️
دیدی اون لحظه ای که آب پرت میشه تو گلوت یا یه تیکه غذا گیر میکنه تو قفسهی سینت چه حالی داری؟ هی تقلا میکنی به بقیه بگی دارم خفه میشم و بقیه هم سریع میگن چیزی نگو بدتر میشی ، الان دقیقا یه همچین حسی دارم ، دارم خفه میشم و انگار تقلا میکنم به بقیه بگم اما نمیگم چون میدونم حرف زدن همه چی رو بدتر میکنه ...️