يه سری ها هستن كافيه به چشمات نگاه كنن. حتی اگه كلی بخندی هم ، باز میگن چرا ناراحتی؟ همونايی كه حتی از نحوه ی تايپ كردنت تو چتا ، از سكوت كردنت و لحنت میفهمن حالت خوب نیست ... من به اونا میگم رفیقِ واقعی . 🫂🤍️
عجله داشتم تند تند راه ميرفتم.. محكم به چيزى خوردم آدم بود! منتظر بودم بگويد: كورى؟! دستش را به طرفم دراز كرد با من دست داد لبخندى زد...!!! به گمانم انسان بود..️