خود جناب شهریار هم وقتی خواست بی تفاوت باشه و نوشت «تو بمان و دگران؛وای به حال دگران...» بعدش روشو برگردوند و زیرلب گفت «دل شکسته و اشک روان گواهت بس، که خوش به حال دگران!» بعد شما نشستی میگی فراموشش کن...️
مردم سریع میگن"هنر یه شغل واقعی نیست"، اما بعدش موسیقی گوش میدن، فیلم میبینن، لباس میپوشن، آرایش میکنن، تبلیغات تماشا میکنن، تو ساختمون ها زندگی میکنن، و از موزه ها بازدید میکنن، همشون چیز هاییان که توسط آدم هایی ساخته شدن که بهشون میگن"شغل غیر واقعی دارن"️