شما چه کلی دوست و رفیق داشته باشی، چه توی بهترین رابطه باشی، باید تنها بودن و یاد بگیری، تنهایی حال خودت و خوب کنی، تنهایی به خودت انگیزه بدی، چون یهو به خودت میای میبینی نه خبری از دوست و رفیقات هست نه اون رابطهی قشنگ، پس ٬دلا خو کن به تنهایی، که از تنها بلا خیزد.️
بعدا؟ بعدا وجود نداره ، بعدا چای سرد میشه بعدا آدم پیر میشه ، بعدا زندگی تموم میشه ± بعدا شما هرگز به سن و سالِ الانتان برنمیگردین ؛ پس قشنگ زندگی کن 💙^^️