فرشتگانـ از خدا پرسیدند : خدا تو بشــر را خیلی دوست داری چرا غم را آفریدی؟ خداوندگفت : غم را بخاطر خودم آفریدم زیرا این مخلوق من، تا غمگین نباشد یاد خالقش نمی افتد.️
گفتم رفیقتم گفتی اره رفیقمی گفتم یه سال؟ گفتی نه گفتم تا اخر عمر؟ گفتی نه گفتم تا قیامت؟ گفتی نه گفتم پس تا کی؟ گفتی رفاقت ما تا نداره💯 سلامتی همه رفیقای ابدی😉❤️🩹️
بزنید، بکشید، اما بدانید با این جنایت ها🔪🩸 نه تنها ما از اعتقادمون،از وطنمون و از رهبرمون بر نمیگردیم بلکه بیشتر به این انقلاب پایبند میشیم.🫡🌱 لبیک یا خامنه ای✌🏻️