زندگی، زلزله ای هولناک بود؛ و آغوش تو، پناهگاهی در اعماق زمین. با هر لرزه، به سوی تو میدویدم... نمیدانستم، این تویی که در نهایت، بر سرم ویران خواهی شد. ️
هیچوقت کسی را از تهههه دل دوست نداشته باش شاید او هنوز چهره واقعیش را به تو نشان نداده باشد و وقتی که تو به تمام اطرافیانت گفته ای از ته دل او را دوست داری ، متوجه میشی چه کسی بوده و اطرافیانت هم میتوانند دلت را بد تر از او بشکنند :)️