خدایا من نمیدونم داری به کدوم سو منو میبری ولی بهت اعتماد دارم :)
️God, I have no idea where you are taking me but I trust you.
خدایا من نمیدونم داری به کدوم سو منو میبری ولی بهت اعتماد دارم :)
️God, I have no idea where you are taking me but I trust you.
وقتی یه دعا برات تبدیل میشه به عادت، معجزهها میشن سبک زندگیت ✨
️When a prayer becomes your habit, miracles become your lifestyle.
خدا هیچوقت تنهات نمیذاره
با تمام وجودت بهش اعتماد ڪن..
Gᴏᴅ ᴡɪʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴇᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟᴏɴᴇ ᴛʀᴜsᴛ ʜɪᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀʟʟ ʏᴏᴜʀ ᴍɪɢʜᴛ..
همه ما فکر میکنیم کسی هست که ما را از بالا میبیند، اما حقیقت این است که او ما را از درون میبیند …
درطوفان زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است
️و اگر گمان کردی من دلتنگت نیستم
از خدا طلب بخشش کن!
زیرا بعضی از گمان ها گناهند...
□●من میدانم خداوند آینده مرا زیبا رقم زده است.♡❞
️❞ 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒐𝒅 𝒉𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒇𝒖𝒕𝒖𝒓𝒆
دعا کنیم برای همه آدمهای جهان، که خدا جای نان، عشق بدهد. چرا که اگر عشق باشد، نان اضافه میآید …
️قسم بہ روزے كہ جز خدايتــ مرحمے نخواهے داشت ...
️𝑰 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒓 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒐 𝒎𝒆𝒓𝒄𝒚 𝒆𝒙𝒄𝒆𝒑𝒕 𝑮𝒐𝒅 ...
یا رادَّ ما قَد فاتَ
ای بازگرداننده آنچه از دست رفته ..🍃
چه زیبا گفت مولانای جان: هزار بار... گر پیاده طواف کعبه کنی قبول حق نشود گر دلی بیازاری...
️خدایا انکه در تنهاترین تنهایم تنهای تنهایم گذاشت را در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزازm
️دعای بی کَسان را میخرد آخر خدا یک شب... :)
️قسم به روزى كه جز خدايت مرحمى نخواهي داشت ...
️ماه رویِ مَن ..♡
چِطور میشِه نَپرستید خُدایی رو ک
تُورو دِلخواهِ مَن آفَرید!😌🤲🏻✨
و بک استجیر
من تواتُر الاحزان
و پناه بر تو
از حزن های پی در پی...
ورا یا امان الخائفین .
ای پناهِ منه ترسیده .. 🍃
برات آرزو میکنم
خدا بغلت کنه ...
و أمرُ الله ڪله خیر
وهرچهاوامرکند
تمامأخیراست ...
در ظلماتِ شب تنها خداست که صدایت را میشنود 🙏🏿❤️🕊️
️♕♕♕کّاّرّ خوّبّهّ خدّاّ دّرّسّتّ کّنّهّ ♕♕♕
️به نام خدایی که اگر حکم کند همه محکومیم
️
بعضی وقتا خدا شرایط فعلیت رو عوض نمیکنه، چون قصد داره قلبت رو تغییر بده...e²
️Sometimes God doesn't change your situation because he is trying to change your heart.
گهی اندر بلا مانی خدا خوانی🤲🏻 🤲🏻 چو بازت عافیت بخشد سر از طاعت بگردانی
️ای انکه مارادیده ای در زمستان باپشت خم.این زمستان رانبین ماهم بهاری داشتیم
️