منم یکی از اون بعضیا که با اومدنشون قشنگی میارن:
تحقیقات رفتارشناسی نشون میده که حضور افراد با «حضور مثبت» واقعی میتونه سطح کورتیزول دیگران رو تا ۲۰٪ کاهش بده و همدلی گروهی رو چند برابر کنه. این اثر به «انتشار عاطفی» معروفه. آیا شما توی زندگیتون کسی رو دارید که فقط با دیدنش حالتون خوب بشه؟
راهکار:
این جمله انگار یک خوداظهاری مهربانانه است. اگر به دنبال گسترش این حس هستی، میتوانی با یک کامنت کوتاه مثبت زیر پست کسی که برات ارزش داره، همون 'بعضیا' بودن رو تمرین کنی.