جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

شریک احساسات

1 پست
متن های شریک احساسات / بهترین متن شریک احساسات [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
گاهی با خودم فکر میکنم اگه تو نبودی این همه لحظه ی قشنگو با کی تجربه میکردم؟ این همه خنده رو با کی تقسیم میکردم؟ این همه گریه رو روی شونه ی کی خالی میکردم؟ تو فقط عشق من نيستى. تو شریک تمام حسهای خوب و بد منی :)💞🙃️
4.6
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه رفاقتی عشق واقعی همه لحظه های خوب و بد شریک احساسات تقسیم خنده و گریه
مطالعات علوم اعصاب نشون داده اشتراک‌گذاری همزمان ا...

تو شریک تمام حس‌های خوب و بد منی 💞:

مطالعات علوم اعصاب نشون داده اشتراک‌گذاری همزمان احساسات مثبت و منفی با یک فرد خاص، سطح اکسی‌توسین رو تا ۴۷٪ افزایش میده و به مرور زمان اون شخص رو به «خانه امن» مغز شما تبدیل میکنه. جالبه بدونید این مکانیسم در پستانداران برای بقای گروهی تکامل یافته. آیا شما هم چنین ارتباطی رو تجربه کرده‌اید؟

راهکار:

اگر این متن رو برای کسی نوشتی، می‌تونی با اضافه کردن یک خاطره مشترک خاص (مثلاً اولین باری که باهم خندیدید) تأثیرش رو چند برابر کنی.

مشابه ها