گاهی با خودم فکر میکنم اگه تو نبودی این همه لحظه ی قشنگو با کی تجربه میکردم؟ این همه خنده رو با کی تقسیم میکردم؟ این همه گریه رو روی شونه ی کی خالی میکردم؟ تو فقط عشق من نيستى. تو شریک تمام حسهای خوب و بد منی :)💞🙃️
4.6
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
مطالعات علوم اعصاب نشون داده اشتراکگذاری همزمان ا...