جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

شخصیت فرعی در رابطه

1 پست
متن های شخصیت فرعی در رابطه / بهترین متن شخصیت فرعی در رابطه [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
داستان "ما" همیشه ادامه پیدا می‌کنه
ما کلمه عجیبی اما قشنگه مگه نه
وقتی یکی این کلمه رو بهت میگه انگاری تو رو با تموم دردهات،زخم‌هات و با گذشتت انتخاب کرده قبولت کرده
و تو برای اولین بار احساس می‌کنی به یک جای تعلق داری
اما…
دیگه توی این داستان "مایی" وجود نداره شاید از اولم وجود نداشته همش توهم ذهن خودم بود
دیگه من و تویی وجود ندارد داخل این داستان،من فقط یه شخص فرعی تو داستان تو و "اون" هستم️
3.2
غمگین عاشقانه از بین رفتن ما درد توهم تعلق پایان داستان یک‌طرفه شخصیت فرعی در رابطه
مغز انسان در قشر پیش‌پیشانی میانی، شبکه‌ای یکپارچه...

داستان «ما» که هرگز نبود؛ دردی به نام توهم تعلق:

مغز انسان در قشر پیش‌پیشانی میانی، شبکه‌ای یکپارچه برای «خود» و «افراد نزدیک» می‌سازد؛ یعنی در دلبستگی عمیق، مغز «من» و «تو» را در یک سیستم عصبی ادغام می‌کند. اما وقتی تعلق یک‌طرفه باشد، این ادغام یک «ما»ی خیالی می‌سازد که فقط در یک مغز زنده است. درد فروپاشی این توهم از نظر عصب‌شناختی شبیه سندرم عضو خیالی است: چیزی که دیگر وجود ندارد، اما مغز همچنان دردش را حس می‌کند. پس توهم تعلق، یک عضو خیالی عاطفی است. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چقدر از این رابطه‌ها فقط در یک مغز زنده‌اند؟

راهکار:

شاید توهم «ما» تلخ باشد، اما این شکست دارد یک حقیقت را فریاد می‌زند: تو لایق داستانی هستی که خودت نویسنده‌اش باشی، نه شخصیت فرعی روایت دیگران. احساس بی‌نهایت درد، نشانه‌ی همان ظرفیت عظیم تو برای عشق است؛ ظرفی که حالا می‌تواند برای خودت پر شود.

مشابه ها