داستان "ما" همیشه ادامه پیدا میکنه
ما کلمه عجیبی اما قشنگه مگه نه
وقتی یکی این کلمه رو بهت میگه انگاری تو رو با تموم دردهات،زخمهات و با گذشتت انتخاب کرده قبولت کرده
و تو برای اولین بار احساس میکنی به یک جای تعلق داری
اما…
دیگه توی این داستان "مایی" وجود نداره شاید از اولم وجود نداشته همش توهم ذهن خودم بود
دیگه من و تویی وجود ندارد داخل این داستان،من فقط یه شخص فرعی تو داستان تو و "اون" هستم️
ما کلمه عجیبی اما قشنگه مگه نه
وقتی یکی این کلمه رو بهت میگه انگاری تو رو با تموم دردهات،زخمهات و با گذشتت انتخاب کرده قبولت کرده
و تو برای اولین بار احساس میکنی به یک جای تعلق داری
اما…
دیگه توی این داستان "مایی" وجود نداره شاید از اولم وجود نداشته همش توهم ذهن خودم بود
دیگه من و تویی وجود ندارد داخل این داستان،من فقط یه شخص فرعی تو داستان تو و "اون" هستم️
3.2
غمگین عاشقانه از بین رفتن ما درد توهم تعلق پایان داستان یکطرفه شخصیت فرعی در رابطه مغز انسان در قشر پیشپیشانی میانی، شبکهای یکپارچه...