جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

شاید برگردی

1 پست
متن های شاید برگردی / بهترین متن شاید برگردی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
به اتمام رسیده ام اما نقطه نمیگذارم

یک ویرگول می گذارم ،

این هم امیدیست ، شاید که برگردی:)H😅🖤🎀️
5.0
عاشقانه شعر امید به برگشتن نقطه نگذاشتن ویرگول عاشقانه شاید برگردی
ذهن انسان ناتمامی‌ها را بهتر از پایان‌ها به خاطر م...

ویرگول امید: وقتی تمام می‌شوی اما نقطه نمی‌گذاری:

ذهن انسان ناتمامی‌ها را بهتر از پایان‌ها به خاطر می‌سپارد. پدیده‌ی «اثر زیگارنیک» نشون می‌ده کارهای ناقص ۹۰٪ بیشتر در حافظه باقی می‌مونن. این ویرگول دقیقاً همون تله‌ست: ذهن تو رو درگیر نگه می‌داره. آیا این ویرگول واقعاً امید است یا دامی برای نشخوار فکری؟

راهکار:

گاهی ویرگول گذاشتن نه نشان‌دهنده‌ی امید، بلکه ترس از مواجهه با پایان است. شاید به جای انتظار برای برگشتن، بهتر باشد نقطه را بگذاری و برای شروع تازه‌ای خط بکشی.

مشابه ها