به اتمام رسیده ام اما نقطه نمیگذارم
یک ویرگول می گذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی:)H😅🖤🎀️
یک ویرگول می گذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی:)H😅🖤🎀️
5.0
عاشقانه شعر امید به برگشتن نقطه نگذاشتن ویرگول عاشقانه شاید برگردی ذهن انسان ناتمامیها را بهتر از پایانها به خاطر م...