جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

رفتن در شب

1 پست
متن های رفتن در شب / بهترین متن رفتن در شب [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بویِ رفتن می‌دهی ، در را باز میگذارم وقتی برو كِ گنجشک‌ها و سِتاره‌ها خوابند.)🥱️
-
جدایی تنهایی جدایی عاشقانه بوی رفتن در باز گذاشتن رفتن در شب
جالب است بدانید در روانشناسی محیطی، 'در باز' یک نش...

بوی رفتن و دری که باز می‌ماند: نماد جدایی عاشقانه:

جالب است بدانید در روانشناسی محیطی، 'در باز' یک نشانهٔ فراخوان به ورود است، اما اینجا دقیقاً برعکس عمل می‌کند: فراخوان به خروج. این پارادوکس یادآور «تئوری میدان» لوین است که می‌گوید رفتار ما تحت تأثیر همزمان نیروهای متضاد شکل می‌گیرد. گنجشک‌ها و ستاره‌ها هم خوابند؛ یعنی این رفتن در سکوت و تاریکی رخ می‌دهد – جایی که هیچ ناظری نیست. سؤال: آیا باز گذاشتن در واقع امید است یا تسلیم؟

راهکار:

این تصویرِ باز گذاشتن در، نمادِ پذیرشِ جدایی با حفظِ حقِ انتخاب است؛ انگار می‌گویی 'برو، اما راهِ برگشت هم باز است.' چه طور این پارادوکس رو در زندگی واقعی تجربه کرده‌ای؟

مشابه ها