جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

پیام‌های غمگین طرفداران بی‌تی‌اس

1 پست
متن های پیام‌های غمگین طرفداران بی‌تی‌اس / بهترین متن پیام‌های غمگین طرفداران بی‌تی‌اس [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
بیو آرمی ها:🥹🫶🏻💋

1_این دنیا مال بی تی اسه و تو توش گمی عزیزم🙂

2_هیچ کسی زشت نیست ما فقط توی یک جامعه پر از قضاوت به دنیا اومدیم.

3_زندگی بدون اشتیاق مثل مردنه.

4_من زندگی میتونم که بتونم دنیا رو درک کنم ولی این دنیا هیچوقت منو درک نکرد

5_یک روز من ۷ تا گل و ملیون ها خواهر و برادر رو از دست میدم.

6_من همیشه منتظرتون میمونم.

7_ما همه ی پسرامون رو دوست داریم بدون اینکه کسی رو کنار بزاریم.

8_خودمو دوست دارم️
4.0
عاشقانه غمگین درک نشدن در دنیا قضاوت جامعه و زشتی پیام‌های غمگین طرفداران بی‌تی‌اس زندگی بدون اشتیاق
...

پیام‌های احساسی طرفداران بی‌تی‌اس درباره زندگی و جامعه:

مشابه ها