بیو آرمی ها:🥹🫶🏻💋
1_این دنیا مال بی تی اسه و تو توش گمی عزیزم🙂
2_هیچ کسی زشت نیست ما فقط توی یک جامعه پر از قضاوت به دنیا اومدیم.
3_زندگی بدون اشتیاق مثل مردنه.
4_من زندگی میتونم که بتونم دنیا رو درک کنم ولی این دنیا هیچوقت منو درک نکرد
5_یک روز من ۷ تا گل و ملیون ها خواهر و برادر رو از دست میدم.
6_من همیشه منتظرتون میمونم.
7_ما همه ی پسرامون رو دوست داریم بدون اینکه کسی رو کنار بزاریم.
8_خودمو دوست دارم️
1_این دنیا مال بی تی اسه و تو توش گمی عزیزم🙂
2_هیچ کسی زشت نیست ما فقط توی یک جامعه پر از قضاوت به دنیا اومدیم.
3_زندگی بدون اشتیاق مثل مردنه.
4_من زندگی میتونم که بتونم دنیا رو درک کنم ولی این دنیا هیچوقت منو درک نکرد
5_یک روز من ۷ تا گل و ملیون ها خواهر و برادر رو از دست میدم.
6_من همیشه منتظرتون میمونم.
7_ما همه ی پسرامون رو دوست داریم بدون اینکه کسی رو کنار بزاریم.
8_خودمو دوست دارم️
4.0
عاشقانه غمگین درک نشدن در دنیا قضاوت جامعه و زشتی پیامهای غمگین طرفداران بیتیاس زندگی بدون اشتیاق ...