جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

نادانی در خوبی

1 پست
متن های نادانی در خوبی / بهترین متن نادانی در خوبی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
به قول فرید کنزو
تو یه جاهایی از زندگی باید زجر بکشی
نه بخاطر اینکه آدم بدی بودی نه
بخاطر اینکه نمی دونستی کجا باید خوبی میکردی ️
3.3
فلسفی غمگین سختی زندگی فرید کنزو علت رنج کشیدن نادانی در خوبی
تحقیقات عصب‌شناسی نشان داده که مغز انسان هنگام تجر...

رنج از نادانی در خوبی کردن | فرید کنزو:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان داده که مغز انسان هنگام تجربه رنج ناشی از اشتباه، بیشتر از زمان موفقیت یاد می‌گیرد. این پدیده «کدگذاری خطا» نام دارد. شاید رنجی که از نادانی می‌کشیم، دقیقاً نقشه‌ای برای خوبی کردن در آینده باشد. آیا شما هم تجربه‌ای دارید که رنجتان شما را به سمت خوبی هدایت کرده؟

راهکار:

این نقل‌قول تلخی دارد اما راهی برای رهایی: هر بار که نمی‌دانستی کجا خوبی کنی، از خودت بپرس «اگر جای طرف مقابل بودم، چه انتظاری داشتم؟» این ساده‌ترین نقشه برای خوبی کردن آگاهانه است.

مشابه ها